Seuraavanlainen ongelma: Avasin koneen aamulla aivan normisti. Yritin liikuttaa hiirtä, niin sen osoitin liikkui vain sivuttaissuunnassa. Odotettuani pari minuuttia se osoitin rupesi toimimaan. Sitten ku yritin surffata netissä, niin huomasin, että toi scrolli ei toimi. Tai siis se toimii painikkeena, mutta sillä ei voi rullata esim. nettisivua alaspäin. Hiiressä on tossa sivussa myös kaksi nappia, millä voi mennä selaimessa sivuja eteen- tai taaksepäin..sekään ei toimi. Osaisiko kukaan sanoa mikä mahtaa olla vikana? Omistan siis tuon hiiren: http://www.trust.com/products/product.aspx?artnr=14462
jaa. Mulla oli langattomassa samaa probleemaa. Mutta se lähti ajan kuluessa. Toki se pisti hermot kireälle. Tarkistappa on johto kunnolla kiinni
johtoa on kyllä venkslattu eestaas. Oon vaihtanu usb-portista toiseen..oon kokeillu PS/2 liittimellä. Ei auta.. kai se on pakko käydä palauttamassa..
Katsoppa löytäisitkö uusimpia ajureita hiiren kotisivulta? Itellä ei MX518 toiminut CD ajureilla, mutta Logitechin sivuston ajureilla kuin unelma..