Hiiri vilkuttaa ''lataan'' ja kone pätkii

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by BackSmack, Jun 12, 2006.

1. BackSmack

BackSmack Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli siis oon vasta putsannu tän koneen täällä ja tää sitte päätti jotenkin seota, koska ewido poisti jonku tärkeän tiedoston. No, siinä sitten päätti käydä niin, että kone ei suostu kirjautuun normaalisti profiilille sisään, vaan sanoo että ''VIRHE: Määritettyä tiedostoa ei löydy'' kirjautumisen yhteydessä ja sitte se kirjautuu niin että esim, active desktop eikä osa sovelluksista toimi. No, siihen oon jo tottunu mutta yks asia vielä pännii, ku tuo hiiren osoitin vilkuttaa koko ajan että ladataan se hidastaa konetta aika paljon. Mikähän sovellus sen voisi tehdä? Ja sitten kirjautumisen yhteydessä se sanoo että svchost.exe on havainnut virheen ja niin edelleen. Mutta kyllä se toinen svchost.exe on kyllä toiminnasa, mutta se toinen ei. Olisko apuja varsinki toho hiiren vilkutus juttuun?
    EDIT: Voin selventää jos ette oikeen saa selvää.

Last edited: Jun 12, 2006
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Ctrl+alt+del ja prosessit/processes välilehti niin näkee mikä sitä suoritinaikaa ja muistia mahdollisesti syö.

3. BackSmack

BackSmack Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei ne melkee mitää syö, eniten syö firefox.exe, vsmon.exe ja avguard.exe ja kaikki on tärkeitä koneen toiminnalle :D Olisko muuta?

EDIT: Hups, se vilkutus lähtiki pois ku poistin stylexp:n ku olin kokeillu et toimiiko se win 2000, mut ku ei toimi niin se näköjään tiletti.

Last edited: Jun 12, 2006

Share This Page