Terve, olen hommaamassa uutta näytönohjainta. olen videokuvaaja ja tärkein ominaisuus näyttikseltä olisi olla tarpeeksi tehokas pyörittämään 50fps 1080p videota sulavasti sekä olisi mahdollisimman hiljainen. Pelailen myös pelejä jonkun verran.. Budjettini on jotain 150euron luokkaa. Mulla nyt radeon 4850 hd mikä mielestäni pitää kovaa ääntä, olen yrittänyt säätää fan-kierrosnopeutta tuloksetta. . . Koneessani on asus p5q-e emolevy ja muut speksit voi kysyä . . -hbl
http://www.jimms.fi/tuote/EAH6850-DC/2DIS/1GV2 tuossa on ihan hyvä yksilö.. Nopeampi ja hiljaisempi kuin nykyinen HD4850 (jos sulla on siis referenssi-kortti)
Joo tuohan näyttää ihan hyvältä, melkein voisi ostoskoriin tuon tuikkasta - vai mitä nämä clubin näyttikset, osaako joku vähän valaista minkätyyppinen olis varteenotettava vaihtoehto?
Kyllä toi asuksen dcu jäähy vie kaikkia noita club3d:n jäähy hiljaisuudessa. Suosittelen ostamaan ton Joukon ehdottaman kortin.
No laitappa joku clubin näyttis missä on järeä jäähy ja testi missä asuksen jäähy häviää. Itse en ole törmäänyt yhteenkään clubin näyttikseen missä ois tuulettimia enemmän kuin 1kpl kun taas tossa asuksessa on 2kpl ja se jäähdytys riva on vielä ihan järkyttävän kokoinen jonka ansiosta se pitää kortin viileenä.
Kyllä toi aika paljon pienempi jäähy on mitä tossa asuksessa ja asus on myös pärjännyt testeissä todella hyvin.
jos jäähy on 2 kertaa isompi siinä asuksessa niin kyllähän se silloin jäähdyttää paremmin korttia kuin 1 kortti paikan jäähy