Hitman 2 vika

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by Semi2002, Mar 30, 2003.

1. Semi2002

Semi2002 Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on ongelma ton Hitman 2 kanssa: Hain siihen päivityksen gamecopyworldista sen 1.01 fixed exe/no-cd mutta ku ajoin sen niin vika ei lähtenyt minnekkään eli aina kun tappaa jonkun niin peli vain sammuu. Tietääkö kukaan mikä mahtaa olla vikana?

2. Semi2002

Semi2002 Member

Trophy Points:
    16
    Asensin Hitmannen uudelleen ja nut on enää ongelmana se että se sammu koska vaan. Koitan asentaa ton originaali patchin.

3. snapsix

snapsix Regular member

Trophy Points:
    26
  4. sandman20

sandman20 Member

Trophy Points:
    16
    Ja onko käyttöjärjestelmä XP?
    Onhan DirectX 8.1 asennettu (vähintään)???

Kannattaa ensin tosiaan asentaa patch, crack vasta sen jälkeen ;)

Last edited: Mar 31, 2003
  5. Semi2002

Semi2002 Member

Trophy Points:
    16
    Nyt se toimii jollain lailla mutta nyt olis GTA3 ongelma peli toimii ja on aito mutta kun asentaa niin ne tekstit siinä pelissä on täyttä mössöä eli kirjaintenpaikalla on vaan keltasta väriä. Asensin päivityksen mutta ei auttanut ollenkaan ja olen asentanut sen monta kertaa uudelleen mutta ei vain ala toimia. Tietäisikö kukaan tähän ongelmaan ratkaisua? Käyttiksenä on XP ja GeForce 4 näyttis.

6. teemuu

teemuu Member

Trophy Points:
    16
    mulla oli semmoinen vika siinä että kun pelasin esim. puoli tuntia niin se meni yhtäkkiä työpöytään. se ratkesi silleen että otin pikakuvakkeesta ominaisuudet ja yhteensopivuus, sitten: suorita tämä ohjelma yhteensopivuustilassa: windows 2000. minun käyttis on XP

7. sandman20

sandman20 Member

Trophy Points:
    16
    Minulla oli tuo sama vika, nuo keltaiset värit. Hain Microsoftin sivuilta jonkun päivityksen, jonka jälkeen peli toimi normaalisti...en kyllä yhtään muista mikä tuo päivitys oli :(
    Radeonin korteilla ei kuulemma vastaavaa ole ilmennyt...Yritän vielä kaivaa sen päivityksen esiin jostain :)

8. Semi2002

Semi2002 Member

Trophy Points:
    16
    Mä yritin suorittaa sitä 2000 ja 98/Me ssä mutta ei toiminu pelkkä mössöä kaikissa teksteissä. Mulla oli susikasissa sama ongelma ku pelas n. 1 tunti niin peli pätkäisi ja tekstit muuttui sotkuksi, mutta nyt ne on sitä koko ajan.

Share This Page