Jälleen yksi Steamin aiheuttama ongelma, näyttäisi olevan muodissa : / Koetin tuossa muutama päivä sitten koettaa pelata TF2:sta, mutta peli ei suostu käynnistymään, vaan esille pomppaa error "hl2.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettaja. Pahoittelemme häiriötä." AppName: hl2.exe Appver: 0.0.0.0 ModName: Unknown ModVer: 0.0.0. Offset: 78697274 Ongelma alkoi viimeisimmn pelipäivityksen jälkeen. Olen myöhemmin päivittänyt myös näytönohjaimeni ajurit (nVIDIA GeForce 9800 GT). Käyttöjärjestelmänä on XP Home. Olen koettanut myös tämän toisen threadin ohjeita, mutta ne eivät auta. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/773622
Entäs tehnyt sen: Verify Integrity Of Game Cache systeemin TF2:lle? Tai/ja poistanut kaiken muun, paitsi Steam exe:n ja SteamApps kansion?
Olen verifyroinut, ei auttanut. Lisäksi olen asentanut TF2:n kokonaan puhtaana uudestaan, eli poistin kaikki vanhat tiedot ennen asennusta. Eipä silti auttanut. Pitää koettaa jossain välissä asentaa vaikka ensiksi tuo HL2 ja sitten sen jälkeen TF2