Mistä löytyy HL2sen manuaali tai miten saa toimimaan yksinpelin? Olen koittanut aloittaa ilman että olen päästänyt steamia nettiin ja toisinpäin ym. Jossain luki ohje exitillä steamista ulosmenosta ja 90 sekan odottamisesta miten steamista mennään ulos exitillä?
Kiitos osoitteesta, nyt kun peli toimii offlinena tuli uusi murhe, se alkoi kaatuilemaan aivan yllättäen kesken pelin ja latausajat ovat huimia?
Joo, kaikki ajurit mahdollisimman uusia, tuohon soud blaster live 1024 korttiin en löytänyt -98 käyttikseen sopivaa uutta ohjainta. Eli kone vaan yksinkertaisesti kesken pelin jumittaa täydellisesti eikä auta muu kuin resetointi! Kone listattuna jos selventää: AMD Athlon 2100+ MSI 3k emolla muistia 512 yhdellä palikalla Ati radeon 9000 128mt näyttis live 1024 äänikortti
Jos käytössä on oikeasti windows 98 niin suosittelen kyllä siirtymään windows 2000 tai XP käyttikseen.
Kyllä vaan on 98 käytössä, syynä se , että on ollut hyvä pelialusta ainakin tähän saakka, eikä mitenkään kiehdo maksaa Billille montaa sataa euroa käyttiksestä, niinhän joutuu tekemään kun ei hommaa koneen mukana oem versiota tai laitonta! Tuskimpa minun murheeni käyttiksestä johtuvat!
Undergraund 2 autopeli on alkanut myös tökkimään joten tuntuu että olis laitteissa jotain häikkää, muistipalikan vaihtoakin jo koitin, koitin myös muistipaikan vaihtoa kaikkiin kolmeen, ei auttanut. Onko sattumaa vai mitä, mutta murheet tuntuivat alkavan HL2 asennuksen jälkeen ja senkin olen asentanut kahteen kertaan. laitehallinnassa näyttää kaikki olevan ok samoin si soft sandralla katseltuna, minun ymmärtämykseni mukaan!