Joo heips minulla on tälläinen ongelma, että 5.1 surround toimii normaalisti kaikessa kuten pitääkin, mutta juuri hl2 ja sen suorce modeissa Ääni kuuluu vain front speakerista :\ Cs sourcesahan voi tehdä tesin, joten kun avaan testin niin ääni kuuluu vain frontista, jos volumet vääntää kaakkoon niin sitten kuuluu todella hento ääni muistakin speekuista. :\
No tietysti on 5.1 asetukset joka paikasta päällä, niin myös sieltä hl2 mestasta... Noista ajureista en tiedä ku minulla on joku ihmeen kämänen nvidian äänikorti, johon en ole löytänyt ajureita mistään, muutakuin alkuperäiset ajurit cd:ltä :\ On se vaan niin kumma juttu, että kaikkialla muualla, esim hl1 toimii kaikki speekut aivan loistavasti ilman sen suurempaa asetusrallia.
Nyt löyty uusimmat ajurit, ongelma muuttui toiseksi; Hl-2 ja hl2-suorceissa kuuluu ääni kaikista kajareista stereona vaikka on oikeat asetukset ja muuallla toimii hyvin. Muokkaus: Ajattelin kertoa tässä samalla toisesta ongelmasta, mikä hiljattain ilmestyi . Kaikki vähän uudemmat pelit niin kuin, esim. Hl2-Sourcet, Jedi Academy tilttaavat koneen ja se pitää sammuttaa mutta, esim. Hl1-modit toimivat normaalisti
Itelläni oli sama ongelma 5.1 äänien kanssa. Ongelma ratkes ajuri päivityksellä sekä jollain mulla asialla, en nyt vaan muista millä, Steamin sivuilla on ainakin rutkasti ohjeita tuon ongelman selvittämiseen kuin myös jälkimmäisenkin.