Minulla on käytössäni Radeon 9700 näytönohjain, jossa on kahden näytön tuki. Olisiko olemassa niin viisasta ihmistä joka tietäisi vastauksen seuraavaan: - Kuinka, taikka onko edes mahdollista saada eri taustakuva eri näyttöön..!!?? huom:työpöytä on siis laajennettu yhdeksi pöydäksi. tiedän että kysymykseni voi tuntua hieman vähäpätöiseltä... mutta minulle tämä on yllättävänkin tärkeä seikka! Kiitos Sinulle Teille sekä afterdawnille!
En tiedä saako mistään asetuksista, mutta homma onnistuu kun teet kuvan jossa kummatkin taustakuvat ovat vierekkäin samankokoisina.Tämän jälkeen vain laitat taustakuvaksi yhdistetyn kuvan.
juu, tai laitappa "venytä koko ruudun kokoiseksi" niin koet huban yllätyksen ainaski niiden tiukkaBepa-kuvien kaa.. buahahaaa!
Huomenta päivää. Olen kyllä kokeillut tehdä "yhden kuvan" joka on kooltaan tarkalleen oikea. Silti Windows XP päättää laittaa kuvan(kuvat) erikseen molempiin näyttöihin. Siis jos jäi vielä epäselväksi niin tahtoisin siis näyttöön 1, kuvan 1 ja näyttöön 2, kuvan 2. Muuten windowsin tuo palkki alhaalla onko se nyt käynnistyspalkki..niin se.. EI jakaannu toisen näytön alareunaan lainkaan.. (laajennettu työpöytä)