Olen lukenut paljon foorumeija, mutten ole jaksanut vaivautua rekistöröimään 10:lle eri foorumille kysymyksien esittämäiseksi. Onko kellään kokemusta kyseisestä sivusta? Itse ajattelin ensimmäistä kertaa tilata electronilla jotain netistä ja tuolla näytti olevan suhtkoht halpaa. Sitten minua mietityttää, että mikä tämä "VAT" on joka tuolla amazonissa lisää hintaa? Onkos tuolla hmv:ssäkin se? Sitten minua mietityttää, että miten tuo osoite pitää laittaa sillä asun kerrostalossa. Ongelmia on lukeman mukaan ollu kuljetuksessa ja pitäisi britit/jenkit saada tajuamaan mihin osoitteeseen se pitäisi kuljettaa. Jos osoitteeni on esim. jokukatu 7 B 39, 94123 oulu niin miten se pitäisi tuohon "Address 1 ja addres 2" esittää? Riittääkö jos vain laitan tuon suoraan address 1:seen? Ostokohteena olisi PSP ja hintaa tuli 150puntaa + postikulut, veloitetaanko tästä vielä jotain esim. alv, tullimaksu tai vat(mikä lie onkaan)? Jos teillä on yhtään aavistusta paljon tuo tulee sitten maksamaan niin kertokaa ihmeessä kiitoksia näin etukäteen~
ALV on sama asian kuin VAT. Ja tulli mahdollisesti vie jotain välistä. Ja miten Itellan toheloiden väärät jaot ovat lähettäjä vika, joka printtaa kylkeen osoitteen juuri kuten sen itse olet kirjoittanut?
Itselläni ne on tuolla ekalla rivillä. Eli: Address 1: jokukatu 7 B 39 City: Oulu County / Province / State: Oulunlääni Post / Zip Code: 94123 Country: Finland Tuolla näet ennen tilauksen lähettämistä kaikki kustannukset tuosta tilauksesta. Tuo paketti lähetetään Guemseym saarelta joka ei ole eu:ssa joten tullit tulee ostoksen hinnan päälle. Itse en suosittele tuon tilausta eu alueen ulkopuolelta. Tullikuvioiden lisäksi tuossa on rasitteena myös nuo takuu asiat.
Kiitos pihlis12, peruin tilauksen. Amazonissa näkee aika hyvin tuon paljon tulee VAT:in kanssa hinnaksi, harmittaa vain ettei tuota tuotetta löydy sieltä :S Siis kyseessä on psp 3000 ja dissidia bundle ( Psp: Playstation Portable Console - Psp 3000: White: Final Fantasy Dissidia: Psp Pouch: Official Skin ) Pitää jostain toiselta sivulta koittaa katsoa, kiitos vastauksista. Paljos se tullimaksu on? Mistäs sen näkee sillä jos loppuhinnaksi jää se alle 200€ niin silloinhan jään yli 30€ voitolle.
Kiitoksia taas avusta, muttei tuolla näy ollenkaan paljon elektroniikan tullimaksu tulee olemaan o.Ô Olisiko se sama melkeen kuin tietokoneilla eli vapaa tuonti? Ei kait auta kuin taas yrittää foorumeja selailla ja ettiä selvennys paljonko sen nytten on ^_^ Tuote_________Tulli_____Alv Tietokoneet____vapaa____22 % EDIT: Olipas jännä löytö http://www.magnet-e.fi/product_info.php?products_id=3444 :O ei tarvikkaan murehtia tuota ulkomailta tilaamista enään katsoo jos joskus tulee jotain muuta ostettua.