Hobby Hall televisiot

Discussion in 'Televisiot' started by Jape61, Apr 22, 2007.

1. Jape61

Jape61 Member

Trophy Points:
    11
    Vaikea päättää kumman valitsisin sieltä : Samsung LE32S86BD tai
    Sony KDL32S2510 LCD TV:t. Hinnoissa ei suurta eroa ja molemmat näyttävät olevan vanhempaa mallistoa.

2. Limasika

Limasika Regular member

Trophy Points:
    46
    Et sitten linkkejä viitsinyt laittaa, ettei "auttajien" tarvi alkaa googlettamaan laitteiden specsejä?

3. Jape61

Jape61 Member

Trophy Points:
    11
    Sorry, olen itse MS-vaikeavammainen ja testien haku ei aina ole helppoa. Keskusteluissa Samsung on voitolla, mutta Sonyen omistajat eivät tiedä parempaa. Vaikea valinta, vaikka tämänhetkinen 10-vuotta vanha 25" TV on Sony.

4. Limasika

Limasika Regular member

Trophy Points:
    46
    Olen tullut siihen tulokseen kun hieman on tullut laitteiden kehitystä seurattua, että Sonyn kuvanlaatu ei juurikaan ole kilpailijoitaan Samsungia yms parempi, tai ei ainakaan niin hyvä, että siitä useamman satasen maksaisi enemmän.

S86 Samsung taitaa olla aika uutta mallia ja pikaisen specsien vertailun perusteella taipuisin Samppaan. Tietenkin aika paha sanoa, kun näissä pitäisi aina itse se kuvanlaatu todeta, eikä vain specsien perusteella päätöstä tehdä.

Summa summarum: Valitset kumman tahansa, niin et varmasti pety kuvanlaatuun. Itse kuitenkin taipuisin Sampsungin puoleen.

5. cxt2

cxt2 Member

Trophy Points:
    11
    ostat sen,mihin itelläs on varaa.Ei ihan pilkulleen ajankohtaisia telkuja myydä hobbarissa.järjella ajateltuna ne on yleensä TOISEN aallon vehkeitä,joita myydään niille joilla ei ole muuta saumaa,ihan top10 vehkeisiin,mutta poltto on ko vehkeisiin.Itse olen ollut tyytyväinen(ja jos en ole ollut,niin rojut on voinut palauttaa).niinkuin kaikessa muussakin myynnissä on oikeus!

6. Haukka10

Haukka10 Regular member

Trophy Points:
    26
    Itseltä lyötyy tuo samppa ja ihan tyytyväinen olen ollut pienin varauksin.
    Ostin sen pelkästään PC/PS3 käyttöön ja kuva on peletessa/työpöytä käytössä loistava.PC on liitetty DVI-HDMI kaapelilla kiinni ja toimii hyvin.Näin ei ilmeiseti kaikissa littu telkuissa netistä luetun perusteella ole,vaan joutuu käyttämään VGA liitäntää.

Miinuksina mainittakoon
    -kaken onneton hitaus.
    -Surinaa kuultavissa,jos taustavaloa pienentää max.arvosta.Joillekkin voi olla häiritsevä tekijä,mutta itse kuulen vain jos äänet on pois.

7. Antigod

Antigod Regular member

Trophy Points:
    26
    Pikku tarkennuksena voisi mainita että tämä Samsun LE32S86BD on uunituore malli, tuli myyntiin nyt keväällä R86/M86-mallien ohessa.

Itsellä töllö on, ihan ok on toiminut. 899e maksoi Huhtikuussa Expert Konepisteessä.

8. Jape61

Jape61 Member

Trophy Points:
    11
    Vielä tarkennus, että paikallisessa liikkeessä LE-R89 mallin saa paljon Hobby Hallia halvemmalla. Haen töllön sieltä, mulle passais tämä plasmaa paremmin.

Share This Page