ongelma olisi tällainen.. olen opiskelia asuntolassa (jossa Home pna) ja olen yrittänyt imuttaa lähes kaikilla mahdollisilla p2p ohjelmilla.. mutta ei onnistu niin ei.. lopulta yksi viisas keksi sanoa että siksi ei onnistu kun portit on "tukittu".. Emulella kuulemma voisi onnistua kun vaan portin vaihtaa... mutta mistä portti vaihdetaan ja mitä siihen sitten laitetaan??? vai olisikko jotain parempia ideoita mitä kannataa tehdä??
Katsoppa sopimusta ja sieltä varmaan löytyy kohta että P2P käyttö kielletty. Sopimuksen rikkomisesta seuraa varmaan liittymän sulkeminen(ja ne kyllä "näkee" P2P liikenteen). Helpointa on varmaan ostaa oma ADSL, jos on pakottava tarve P2P ohjelmille.
hmm..... eipä täällä suoranaisesti sellaista kielletä.. 4 paperia on täynnä sääntöja ja rajoituksia.. missään ei kyllä suoranaisesti kielletä p2p touhuja.. verkkoliikennettä ei saa haitata toimillaan ja itse on vastuussa materiaalista jota jakaa.. hyvien tapojen vastaisen materiaalin levitys kielletty?? mikähän katsotaan hyvien tapojen vastaiseksi?? no tiedä häntä..
Tuosta juteltiin yhden verkonvanhimman kanssa. Hän sanoi ainakin, että ei uskalla muussa kuin TOAS:in omassa verkkossa pyöriä kun muuten lähtee kaikki kolme 100mbit yhteyttä, eikä uusia saa... Mutta kyllä tuon mahdollista pitäisi olla, eikä nyt suorastaan niin kiellettyä. Kannattaa kokeilla eri portteja vaikka jollain port scanneril. Se löytää avonaiset portit joita pitkin waretus mahdollisesti voi alkaa. Muista kuitenkin, että jos jää kiinni se on ainakin yhteyden sulkeminen lopullisesti ja mahdolliset poliisi toimet.