Joo eli tähän threadiin tulis ohjelmat joita on PSP:ssänne. ----------------------------------------------------------- Itselläni tällähetkellä: Infrared Remote (Universal Remote) - Ohjelma jolla voit käyttää PSPtäsi kaukosäätimenä. (vain FAT) NesterJ 1.20beta2 - NES emulaattori Daedalus R13 - Nintendo 64 emulaattori AFKIM - Messengeri IR Shell - Shell ohjelma PSPKVM - Ohjelma jolla voi pelata kännykkä javapelejä .jar muotoisina. Ultimate PSPTube 1.6 - YouTube videoiden katselu ohjelma PSP Filer - Tiedostojenhallinta ohjelma ----------------------------------------------------------- Siinä on melko vähän ohjelmia, mutta sain PSP:ni juuri unbrikattua 2 kuukauden tiiliskiveyden jälkeen, joten en ole ehtinyt vielä hirveästi säädellä. 8GB muistikorttikin on hankinnassa.
mistä ton universal remoten saa? Joo ja mulla on Daedalus kans ja sit IRshell, iLife, psplay ja jotain krääsää.
Latasin ton universal remoten ja laitoin GAME150 kansioo ne tiedostot. Sitteku meen aukasee tulee vaa mustaruutu ja yläreunas "Goodbye" valkosel ja sit se ohjelma sammuu. Míkä vika? Firmis on 5.00m33-3 1.50 kernel addon myös.
Toi "Goodbye" ongelma johtuu siitä että sulla ei oo niitä kaukosäädintiedostoja eli niitä hex koodeja. Tässä on tuhansien laitteiden ir koodit. Siirrä ne tiedostot sinne PSP:lle. Sitten yleisesti: KAIKKI PSP HOMEBREWIT LÖYTYVÄT TÄÄLTÄ, KIRJOITAT HAKUUN HALUAMANNE HOMEBREWIN JA LATAATTE SIITÄ UUSIMMAN VERSION.
Mihin kansioon noi ir koodit laitetaan. Tai kun siitä tulee mukana IRshell kansio mihin se laitetaan? u know..
En muista, poistin sen ohjelman koska IRShellillä voi tehä saman. Eli laitoin noi koodit iRshellin IRCODES kansioon, ja irshellissä avasin IRremotes ohjelman.
No olet siinä mielessä että et tiedä mikä on Google. 1. Lataat iR Shellin täältä. 2. Purat ZIP tiedoston ja siirrät PSP kansiossa olevat tiedostot PSP:n muistikortin PSP kansioon. 3. Siirrät IRSHELL kansion muistikortin juureen. 4. Siirrät seplugins kansion muistikortin juureen. 5. Käynnistät iR Shellin PSP:n GAME valikosta. Juups
No, googlea osaan kyllä käyttää ja olen käyttänytkin..Google hausta olen löytänyt vaan youtube videoita jossa kymmenen vuotias hikinen nörtti selittää huonolla englannilla ohjeet. Toivottavasti nyt onnaa... Joo nyt sain toimii, teit selvän ohjeen kiitos :b