Lämmöt ovat ilman rasitusta 45-49astetta. Mulla on perus boxed-jäähdytin ja ajattelin kokeilla vaihtaa hopea- tai piitahnan väliin. Kumpiko olisi järkevämpi vaihtoehto? En ole laittanut aikaisemmin tahnaa, joten vinkkejä otetaan vastaan... =)
Ei ole tarvetta kellottaa. Tehot riitä kyllä vielä toistaiseksi. Mulla olis hopeatahnatuubi omasta takaa ja jos käytän sitä, niin mikä olis näppärin tapa levittää se prossulle? Käsittääkseni hopeatahna on aika tahmeaa ja vaikeasti levitetttävää. Entäs kuinka paksun kerroksen laitan?
Ei siinä mitään eroa ole (itsellä niinkutsuttua hopeatahnaa) tahnaa coren päälle ja luottokortin reunalla ylim. pois eli tod. ohuesti. tarkoitus on tasata sileän pinnan "osumattomat kohdat" Edit: Ei noi lämmöt mahdottomat ole ja aina voi laittaa jonkun oikein hyvän jäähdyttimen. http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0396009810931
Miksi korjata jotain, mikä ei ole rikki? Hopeaa sisältävällä tahnalla voi saada lämmöt pari astetta alemmas, mutta mitä merkitystä sillä on, ellei hae kellotuskyvyn rajoja? Yhtä paljon hukkatehoa siinä prossussa joka tapauksessa syntyy, eli edes kotelon lämpöihin (ja siten ehkäpä kiintolevyjen kestävyyteen) asialla ei ole merkitystä.
Kai siinä ihan oikeaa hopeaa on, mutta pieninä 'hippuina', joiden välissä on jotain eristävää ainetta? En kyllä ole asiaan tarkemmin tutustunut, näin vaan olen mielessäni kuvitellut.
Ahaa, no mitenkähän esittämäsi tahna voisi käytännössä toimia ? Ne 'hiput'ko sitten olisivat siellä tahnassa paikoillaan ja eristävä aine eritäisi ne vaikka sitä levittelisi ja kuinka käsittelisi.