Minulla on ongelma kyseisen cd/rw aseman kanssa. Pistän levyn cd asemaan ja luukun kiinni, windows jäkkää lukemaan levyä ja jää siihen. Kun koneen käynnistää uudelleen niin, että levy jää sisälle, asema lukee levyn ihan hyvin ja polttaminenkin onnistuu. Johtuuko tämä mahdollisesti ajureista,jotka ovat xp:n omat? Minulla ei ole alkuperäistä ajurilevyä. Mistähän "toimivat" ajurit mahdollisesti saisi? Vai auttaisiko firmware päivitys?
pistetään nyt tähänkin: ajurit varmaan löytyy HP:n kotisivuilta, koita etsiä, mun täytyy lähtee treeneihin Mikrobitin ajuriapaja, mutta sinne kai pääsee vaan, jos on MikroBitin tilaaja
Ja pistetään tähänkin, että ei löydy mbnetistä eikä hp:n kotisivuilta ne tutkin jo aikaa sitten. On tässä kyllä itselläkin muuta tekemistä, että ei jouda joka paikkaa käymään läpi. Ajattelin vaan että jos jollain olisi tapauskohtainen kokemus koska tuolla juuri "8200a" versiolla on ollut muitakin ongelmia. 8200e on vähän helpompi asema. Täytynee pistää tuohon uusi firmware... jos vaikka lähtis pelittämään tuolla sonyn crx.. .firmwarella. Jos tuo firmware toimii niin pystyypähän samantien polttamaan parikertaa nopeammin. Riskihän tuossa kyllä on että asema jumii kokonaan...
En näköjään onnistunut päivittämään firmwarea edellä mainittuun, koska se olisi vaatinut boot-disketin tekemisen ja en omista diskettiasemaa. Luovuin siitä kun en ole tarvinnut sitä yli puoleen vuoteen kertaakaan. Ja boot cd:tä en toistaiseksi näköjään pysty tekemään.