Terve kaikille vaan olin vain miettimässä että olisiko tästä koneesta oikeen pelikoneeksi kun nykyinen läppäri ei oikeen oo mihinkään. sen uuden koneen speksit on. Näyttö: HP S2031A 20" LCD-näyttö Suoritin: AMD Athlon II X2 245 2.9 GHz Muisti: 2 GB (1x2 GB) DDR3-1333, 2 kantaa maks. 4GB Näytönohjain: ATI Radeon 3000 Kiintolevy: 320 GB 7200 rpm SATA II Optinen asema: SATA SuperMulti LightScribe -DVD-asema Verkko-ominaisuudet: 10/100 Ethernet Liitännät: 7 x USB 2.0, RJ-45, VGA, Line in, Line Out Laajennuspaikat: 2 x PCI Express x1, kaksi vapaata SATA-liitäntää Muuta: Kensington-lukkoportti, näppäimistö ja hiiri Käyttöjärjestelmät: Windows 7 Professional 64-bit (FIN/SWE/ENG) Paino: n. 10.2 kg tosta näytön ohjaimesta en juuri löytänyt tietoa. En minä kovin vaativia peleja pyörittele kun jotain Oblivionia ja Mass Effectiä.
Ei mun mielestä. Prossu on hidas ja huono pelikäyttöön, näyttis lähinnä työpöytäkäyttöön sopiva. Lisäksi tuossa on ne perinteiset pakettikoneen kiroukset: Huono kotelo, huonompi emo ja yleensä surkea poweri. Sinuna kasaisin budjettiin sopivan setin osista, niin saisit paljon paremman paketin.
Näytönohjain on tehoton, emolevyyn integroitu nuhapumppu. Myös prosessori on erittäin vanhaa teknologiaa. Lisäksi em. kiroukset. -> Rakenna/rakennuta kone osista. Autamme valitsemaan osat budjettisi ja toivomustesi pohjalta.