Eli miten pitäis toimia? Ohjeen mukaan ei onnaa... Ohjeen mukaan pitää painaa fn+f4, mut ei nin ei... HP:n tuki ei soittanu takas... Prkl... Pitäis saada tykille HD kuva näkymään. Olisko vinkkejä? Olen testannu myös taulu-tv:ssä sekä toisella johdolla...
No onhan se tykki HD-tykki Muuten ei paljon iloa tule lisää normaalista VGA:ta käyttäen. - - - Itsekkin olen kyseistä läppäriä kattonut, millainen se läppäri on muuten käyttää. Hyviä ja huonoja puolia? Kiitos
Jostain näyttiksen asetuksista pitäis varmaan kokella myös, että antaa sen HDMI-ulostulon, mutta ATIn korteista ei ole kokemusta (kunnolista), niin en osaa sanoa. - - - Sama kysymys vielä uudestaan, miten muuten, onko kone muuten hyvä. Hyviä ja huonoja puolia, kiinostaa myös itseäni
Ihan jees peli näin 2pv jälkeen. Eilen testasin koneen omaa digiboxiakin ja hyvin tuntuu toimivan. plussat 17" erillinen numeronäppäimistö iso kovo blue ray digiviritin muisti ihan riittävä miinukset HDMI:n toimivuus vielä epäselvä... Hintasekseen ok! (Meillä ovh 899€)
Yksi kysymys vielä, jos sallit Entäs YLEn teksitykset, ei pitäisi toimia ainakaan Media Centerillä. Millas ne toimii, tuliko erillinen katseluohjelmisto? - - - Toivottavasti joku neuvoo sen HDMI:n kanssa. Itse en voi toistaiseksi vielä auttaa, voin yrittää sitten (jos) kun ostan samanlaisen vehkeen.
Nyt toimii HDMI! Vika: Ei ollut ihan pohjassa (sika jäykkä) ja asetukset piti laittaa oikeaksi... YLE:n tekstitys ei toimi. Eikä ohjelma opas.
Media centerin ohjelmaopas toimii mutta sen lataamiseen tarvitaan netti, ei voine ladata ilman nettiä?? Onkohan media centerissä antennin kautta saatavaa ohjelmaopasta?? HP:ssa myös oma tv-ohjelma jossa on tuo digipokseista tuttu EPG mutta sitä en ole vielä saanut toimimaan...