Tilasin tällaisia hp:n levyjä ja pitäisi olla hyvä laatuisia, Dvd:llä voin nauhoittaa näille levyille ja hyvin näkyy. Mutta kun poltan elokuvan niin poltto prosessi kyllä tapahtuu ja poltto näkyy levyllä myös mutta dvd soitin ja tietokoneen dvd asema eivät vain ala lukemaan levyä! Missä vika?
Säkin erehtyit niitä tilaamaan.. Me koemielessä niitä tilattiin ja polttavana HP:n asema joka on polttanut 16x nopeudella kaiken, niin näitä HP:n levyjä se polttaa VAIN x2 nopeudella!!! Mut hyvä kuulla että muillakin on ongelmia näiden kaa.. en ainakaan minä uudestaan tilaa.. Ja tuskin sinäkään =D
mulla kyllä polttaa sillä nopeudella millä haluan mutta kun ei soita dvd asema eikä dvd soitin polton tulosta, se on ongelma. (kaikki muut levyt on polttanut asemani niin että on toiminut koneella ja dvd soittimessa).
Jos sinulla on varaa "tuhlata" noita levyjä niin koitas polttaa esim 4x nopeudella jos olis jotain vaikutusta.Aikaahan tuossa menee kai hieman enemmän mut jos toimii niin ei tarvi ainakaa kaikkia levyjä heittää pois
Itseppä tilasin noita samoja levyjä sata kappaletta ja 40kpl oon jo polttanu 16x nopeudella eikä mitään vikaa ole ollut!! Kaksi levyä menny piloille kun koittanu yli polttaa vähän liikaa Ja tosiaan se firmware kannatta päivittää...