Ajattelin päivittää oman läppärin noin 600e hintaluokan laitteeseen, oisko tässä hintaluokassa Anttilan HP Pavilion DV6-3131 hyvä vaihtoehto? Löytyykö mistään samaan rahaan parempaa tai oikeastaan monipuolisempaa laitetta? Käyttö leffoja, nettiä ym. ei pelaamista. Niin ja onko edes hyötyä vaihtaa kun entinen on Acer 5738Z. Siinä lähinnä nyt ärsyttää vähän HDMI:n kautta TV:hen kulkeva ääni+kuva-signaalin hitaus, läppäriä saa käynnistellä uudelleen et saa kuvan näkyviin....jne.. Tärkeimmät ominaisuudet on toimivuus kaikissa jutuissa(HDMI, WLAN, webbikamera, BLUETOOTH jne. Onkos ton hintaluokan koneissa vielä USB 3:sia? Ku pöytäkonees jo ois ja tuli ulkoinen 3.0 kovokin ostettua. Millanen toi sormenjälkitunnistin käytännössä on?
No miksei tuolla hp:lla pärjäisi ihan hyvin ? Vaikkakin vielä joku aika takaperin hp oli kuuluisa näyttiksien ja emojen polttaja itselläkin ollut tuon ajattelemasi mallin edeltäjä käytössä joka myös lopulta sanoi pox mutta kaipa asiat nykyään paremmin... Itsellä tuohon hintaan ostettu gigantista http://www.samsung.com/fi/consumer/...dex.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification Johon olen ollut todella tyytyväinen kaikki toiminut moitteettomasti (bluetooth, hdmi, wlan jne)
Näyttisten "palaminen" oli kai enemmänkin nVidiasta johtuva ongelma, vaikka asiakkaan suuntaan vika ja sen korjaus kaatuivatkin laitteiden valmistajien syliin. HP:n halvoissa malleissa on aika lyhyt takuuaika ja takuuajan jälkeen huolto on mielettömän hintaista (kuten kyllä muunkin merkkisillä läppäreillä). Tuotevastuuta läppärivalmistajat kuulemani ja kokemusteni perusteella pakoilevat parhaansa mukaan, eli takuuajan jälkeen myyjänkin vastuulle kuuluvat korjaukset (valmistus- tai suunnitteluviat) joutuu tappelemaan läpi, jos edes siten välttää maksamasta niitä itse. Niinpä itse sanoisin, että osta se läppäri jolle saat pisimmän takuuajan.