HP ONGELMA!

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by faziz, Dec 25, 2008.

1. faziz

faziz Member

Trophy Points:
    11
    joo apu ois nyt kiva...
    Elikkäs mulla on HP:n nx6110 läppäri windowsXP proolla... Tänää kattelin sieltä takaalta luukun alta keskusmuistipatukkaa ja siinä samalla katoin myös sen tikun vieressä olevaa korttia joka ILMEISESTI oli ns. WiFi kortti... no laittelin kaikki takas niiku ne oliki ja luukun kiinni.. NO sitte huomasinki että kone oli koko ajan ollu valmiustilassa eli olin vaa vetäny läpän kii :E no sittenhä huomasin päälle laittaessa että WLAN ei toimi... mitään ei tapahdu vaikka nämmäimistön ylälaidassa olevaa näppäintä josta kytkee langattoman verkon päälle ja pois painaisi (edes valo ei ilmesty) eikä eri valojen yhteydessä oleva langattoman verkon valo pala.
    PAha sanoo mitä tehä mutta olen kiitollinen sille joka keksii :D oon monta kertaa buuttinu tuloksetta
    +laitehallinnassa näkyis kortti olevan ihan normaalisti ilman mitään vikaa

2. Pasoma

Pasoma Regular member

Trophy Points:
    26
    Asennas HP Wireless Assistant ja Bioksesta laita defaultit päälle.

3. faziz

faziz Member

Trophy Points:
    11
    jooo Hp Wireless assistant on ja se aina tossa huutaaki koneen avatessa että "ei tunnista WLAN laitetta"... Miten vedän BIOS asetukset defaulttiin?

4. Pasoma

Pasoma Regular member

Trophy Points:
    26
    F10 koneen käynnistyessä ja pääset setuppii. Heti eka välilehti set default and exit tms.
    Mutta nyt on parasta kattoo että wlan kortin johdot on kunnolla kiinni napeissaan, jos on ja ei auta, niin nyt on sitten sillain että se kortti meni rikki ehkä.

5. faziz

faziz Member

Trophy Points:
    11
    ok kiitos... voi olla että se on paskana ja kyl mä ton BIOS jutun tajusin mut meinasin et oli joku erillinen defaultti tolle wlanille. kattelen viel tota korttiii mut kiitti kuiteski. :)

Share This Page