HP Pavilion dv7-4130so

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by Mysticiza, Dec 5, 2010.

1. Mysticiza

Mysticiza Regular member

Trophy Points:
    38
    Eli kyseistä konetta olen mahdollisesti hankkimassa.

Haluaisin vaan kysyä että miten hyvin tolla pyörii nykyaikaiset pelit, esim. vaikkapa Black Ops? Tai oikeastaan, vielä tärkeämpi eli miten uskotte Just Cause 2:n pyörivän?

Tässä siis jotain koneen tietoja:
    Suoritin: AMD Turion™ II P540 -suoritin (2,4 GHz)
    Kiintolevy: 500 Gt (7 200 kierrosta/min)
    Keskusmuisti: 4 Gt DDR3 (2 x 2 048 Mt)
    Näytönohjain: ATI Mobility Radeon™ HD 5470, enintään 2202 Mt muistia, 512 Mt erillinen DDR3-muisti

Last edited: Dec 5, 2010
  2. jkstone

jkstone Guest

Pelit pyörivät minimeillä.

3. timppakoo

timppakoo Member

Trophy Points:
    11
    Lähestulkoon sama laite kuin DV7 -4021so. Olen hankkinut tuon maanantaina ja tänään pe. aloin kunnolla tutustumaan vehkeeseen. Ensinnäkin täytyy olla tarkkana ohjelmien kanssa, että laittaa 64 bittisen version.
    Yllättävän kova kuumenemaan. Aionkin laittaa Core Temp:in ja seurailla lämpötiloja.
    Laitehallinnan puolella kävin kurkistelemassa ohjaimien versioita ja eteenkin verkkosovittimien tilannetta.

Näyttää että ~70 - 80 % ohjaimien versioista on Vistan aikakaudelta vuodelta 2006. Heti alkajaisiksi oli ongelmia liittää DSL:n lähiverkkoon kaapeliyhteyteen TW-EA501 purkkiin.
    Hankalaksi meni vaikka olen vasta päivittänyt DSL purkin softat. Lopulta löysin syyn, eli täytyi laittaa, windows/system32/drivers/raspppoe.sys tiedostoihin Vistan vastaava lisäksi ja nimetä ..../raspppoe(2).sys. Löytyi jostain sivustoilta googlauksella, kun hakuun laittoi 'error 651'.

Harmittavaa vain, että laitteisto ja softat antaa yleiskuvaksi Beta version tuntuman.

Share This Page