HP Pavilion G6-2220so ajurit

Discussion in 'Ajuri- ja softaongelmat' started by _Kk_, Feb 12, 2013.

1. _Kk_

_Kk_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Elikkä rietääkö joku mistä kysesien koneen ajurit sais ladattua tai käykö jonkin muun 2000 sarjan ajurit tuohon koneeseen.

Kiitos avustanne :D

2. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Oletko kokeillut HP automaattista koneen tunnistus toimintoa: http://www8.hp.com/fi/fi/support-drivers.html

( Valitse "Tai etsii tuotteesi ja niihin liittyvät ratkaisut automaattisesti" kohdasta "Aloita")

Sen avulla voisi saada oikeat ajurit.

Last edited: Feb 12, 2013
  3. _Kk_

_Kk_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Pitääkö toi softa olla siinä koneessa mihin ajurit tulee vai voiko siihe vaa kirjottaa mihin koneeseen ne haluaa...

4. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Siinä koneessa, mihin ajurit tulee.

5. _Kk_

_Kk_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Mutta jos siinä on vain puhdas win7 asennus niin eihän sillä pääse edes nettiyhteyteen joten miten voin ajaa siinä tuon ohjelman vai vaatiiko tuo ollenkaan nettiyhteyttä

6. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Silloin ajurien etsintä voi olla hankalaa. Ainakaan HP sivuilta ei suoraan tuolla mallinimellä löytynyt ajureita. Oletko kokeillut etsiä niitä koneen tarkan sarjanumeron/mallin avulla Hp sivuilta?

7. _Kk_

_Kk_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu kaikilla mahdollisilla ja mahdottomilla nimillä olen yrittänyt mutta ei vaan mistää löydy ede googlen avulla :(

Voisikohan homman hoitaa niin että haen joka ajurin erikseen valmistajan sivuilta ja asennan ne siitä suoraan läppäriin...idea koko hommassa on siis se että olen ostamassa kyseisen läppärin mutta koska haluan vanhasta läppäristä SSD levyn uuteen niin ajurit pitää asentaa uudestaan (lisäksi haluan win7 ja alunperin kyseisessä koneessa on win8)

8. Datanen

Datanen Guest

Trophy Points:
    108
    Voi periaatteessa hoitaa jos tiedät koneen tarkat rautatiedot. ( Kuten näyttiksen ja verkkokortin mallin). Tosin osa koneista voi olla hieman tarkkoja ajurien suhteen. Esim jos yrität asentaa näyttiksen ajuria jonka olet ladannut näyttiksen valmistajan sivuilta niin se ei välttämättä asennu oikein. Rautatiedot saat periaatteessa selville kun ostat tuon koneen ja menet Win8 laitehallintaan ja etsit sieltä tärkeimmät laitteet.

9. Osku58

Osku58 Regular member

Trophy Points:
    28
    Täältä ajurit valmistajan sivuilta:
    Näyttäisi olevan pelkästään Win8:lle.

10. _Kk_

_Kk_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo siis rautatiedot eivät ole ongelma mutta mietin että toimiikohan tuo systeemi ilman pahempia ongelmia...no toivotaan että toimii (kaverilla sama kone joten saan häneltä töydelliset rautatiedot itselleni :)

11. zetroxx

zetroxx Member

Trophy Points:
    11
    Itellä sama kone, sama ongelma. Asensin W7:n koneeseen ja asennuksen jälkeen tajusin ajuriongelman...

Saitko kaikki toimimaan? Itse olen noilla hp:n sivuilta löytyvillä w8 ajureilla saanut toimimaan kaiken muun, paitsi koneen USB3-portit. Näistä haluaisin tiedustella, kenen valmistamat osat ja saitko itse ne toimimaan?

Olen erittäin kiitollinen jos pystyt auttamaan.

Share This Page