Hp pavilion käynnistys ongelma

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by _Artzi_, Aug 21, 2011.

1. _Artzi_

_Artzi_ Member

Trophy Points:
    16
    Hei! Tosiaan ongelma on seuraavanlainen läppäriä käynnistäessä läppärin valot vain välähtävät noin puolen sekunnin verran näyttöön ei tule mitään tuuletin ei lähde pyörimään kovalevy ei käynnisty eli siis mitään muuta kuin nuo valot ei tapahu!

-Olen katsonut että akussa/kaapelin kautta saa tarpeeksi virtaa että pitäisi käynnistyä.
    -Käyttänyt kovalevyä pois/takasi kiinni koittanut käynnistää ilman sitä.
    -Muisteja pois takasi kiinni.
    -Nollannut Biosin irottamalla patterin takaa.
    -Olen myös avannut koneen kokonaan auki katsonut että kaikki johdot ovat kunnolla kiinni.
    -Katsoin kaikki konkat silmämääräisesti että ei oo turvonnu hajonnut, koitin myös katsoa juotokset että kaikki on kiinni en löytänyt mitään irtonaista hajonnutta.
    -Prossu näyttis kiinni kunnolla.

Nyt olen vähän umpikujassa että en saa konetta mitenkään toimimaan. Apua kaivattaisiin.

Ainiin ongelmasta vielä sen verran että kone oli kuulemma normaalisti ollut auki ja yhtäkkiä sammunut ja sen jälkeen ei ollut enään käynnistynyt. (En siis ole koneen omistaja vaan olen koittanut vain korjata sitä.)

Koneen tiedot

HP Pavilion dv5
    dv5-1115eo
    Käyttis Vista Home edition.

2. yksyks2

yksyks2 Guest

dv-sarja on täysi susi. Emo paskana

3. TheAna

TheAna Regular member

Trophy Points:
    26
    Itsellä dv 6000 teki samaa kahdesti, emo on uunissa käytetty kahdesti ja jäähyn lämmönjohtoteipit vaihoin kuparilevyihin ja väliin lämmönjohtotahnat.

Jotkut ovat käyttäneet kuumailmapuhallinta/hiustenkuivaajaa ja jotkut uunia(kuten allekirjoittanut)...

Youtubes näyttäis olevan aika läjä kyseisen koneen purkuohjeita sun muuta, jos tarvii...

4. _Artzi_

_Artzi_ Member

Trophy Points:
    16
    Nonii nyt on kokeiltu uunissa käyttämistä. Emosta kaikki härpäkkeet irti uuniin 220C 10min.
    Mutta ei, sama ongelma ei mitään muutosta. Muita ideoita? Vai onkohan emo yksinkertaisesti vain hajalla?

5. wildlion

wildlion Member

Trophy Points:
    18
    Mulla sama vika dv6059ea läppäri virrat kyl näkyy,muttei käynnisty. Voisitko kertoa tarkemmin mitä ja missä vois kokeilla tota hiustenkuivaajaa ja/tai uunia siis mihin pitäis puhaltaa hiustenkuivaajal ja mitä pitäs irrottaa ja laittaa uuniin?

Last edited: Sep 4, 2011

Share This Page