Liekö tämä kysymys edes oikeassa paikassa, mutta hermo menee sellaisen ongelman kanssa,kun koko ajan näytölle tulee ilmoitus: SolutionCenter : The feature you are trying to use is on a CD-ROM or other remowable disk that is not available. Insert the `solutionCenter`disk and click OK. -No, ihan sama klikkaanko OK; cancel vai Use source - Browse, koska minulla ei ole tullut koneen mukana mitään levykettä. Kun klikkaan Cancel, tulee uusi ilmoitus: "An installation package for the product Solution Center cannot be found. Try the installation again usin a valid copy of the installation package `SolutionCenter.msi`. Mitä tuo siis tarkoittaa, miten sen saa pois?
Vastaamista yleensä auttaisi, kun kysymyksen yhteydessä olisi hieman enemmän tietoja. Onko kyseessä uusi tietokone vai vanha tietokone, mutta uusi ongelma jne. Tuollaista ongelmaa on esiintynyt asennettaessa HP:n tulostin, kun asennuslevyllä on ollut vanhentunut Solution Center (=Ratkaisukeskus) -tiedosto. Ongelma korjauttiin kyseisen tiedoston päivityksellä. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...=3795314&softwareitem=mp-77737-1&tmp_docname=
Kokeilin nyt ladata tuota päivitystä ja siitä tuli vastaus, että päivitys ei tue koneesi laiteajureita joten se on tarpeeton. Tosiaan tässä on kyseessä seuraavanlainen kone: HP Pavilion dv7 Notebook PC AMD Athlon((tm) II P320 Dual-Core Prosessor 2.10 GHz 64 bittinen Windows 7 Home premium SP 1 2009 Kysymääni ongelmaa ei ole aijemmin tullut. Käytössä on myös HP Photosmart all in one B110 Series. Että liittyyköhän tämä nyt siihen jotenkin, vai mihin? Eli pitääkö sittenkin etsiä tuon tulostimen mukana tullutta levykettä tai jotain? Olen kyllä sen verran pihalla näiden kaikenmaailman ajureista ja muista, että huhhuijakkaa :-/
Tuo antamani linkki liittyi Vistaan, joten se siitä. Näyttää, että sinun pitäisi löytää tulostimen asennuslevy ja tarjota sitä, kun tuo virheilmoitus tulee. Tuolta löytyi tarkempia tietoja ongelmasta, mutta vain englanniksi: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...destPage=document&lc=fi&tmp_docname=c00811375 Ongelma johtuu siis puuttuvasta SolutionCenter.msi -tiedostosta tai poistetusta rekisterimerkinnästä. (Oletko käyttänyt jotakin rekisterin putsausohjelmaa?) Veikkaan siis, että kyseinen tiedosto löytyy tuon tulostimen asennus-CD:ltä. Jos kyseessä on uusi ongelma, voit myös kokeilla korjata sen tekemällä järjestelmän palautuksen ongelman ilmenemistä edeltävään ajankohtaan. http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/palauta_toimivaan_pisteeseen.html Tai, jos käytit jotakin rekisterin putsausohjelmaa, palauttamalla sen tekemän varmuuskopion, mikäli sellaista on. Edit: Todettakoon vielä, että tuon ohjeen kuvissa haetaan eri nimisiä .msi-tiedostoja kuin SolutionCenter. Siltä osin ohjetta täytyy siis soveltaa tapauskohtaisesti.
Kiitos, kokeilen noita ohjeita huomenna kun jaksaa taas ajatella Saa nähdä, löytyykö tuohon tulostimeenkaan sitä levyä. Jos ei onnistu, niin sitten pitää keksiä, miten tuon koko ilmoitus jutun saa poistettua.