Heipä hei.. Kitisin asiasta jo tuonne saunalahden palstallekkin, kun ovat kaytännössä tuon heron jälleenmyyjiä.. Mutta YLEENSÄ kun on ollut MIKÄ tahansa tietotekniikan ongelma, niin täältä afterdawn:ista olen siihen apua löytänyt joten ajattelinpa kysäistä asiaa myös täältä... =) Tuossa reipas viikko sitten tuli postin sedän muassa tuommoinen Sankari-luuri kotio, muuten olen kyllä ENEMMÄN kuin tyytyväinen hankintaani (pähkäilin meinaan pitkään iPhonen ja tuon välillä), mutta ongelmia on vähän tuossa kuulokeliitännässä.. =/ Toisinaan (tai siis miltein koko ajan, ekalla kokeilulla toimi...) ei tuo kapula tunnista ensinkään kuulokkeita?! Kun liittää napit tuohon kapulaan, niin siltikin musiikki kuuluu tuosta puhelimen omasta "sound blasterista" xD Onkos kellään muulla vastaavaa ongelmaa tullut vastaan, vai olenko vaan kenties niin toivoton Tero (pahoitteluni kaikille Teroille, ei mitään henkilökohtaista..), etten kertakaikkiaan OSAA liittää noita kuulokkeita oikein?! =P Ilmotelkaahan josko jollain samaa vaivaa on ollut ja josko oletten siihen ratkaisun keksineet.. Vai onko yksilöni kenties viallinen tapaus ja ongelma ratkeaa huollattamalla/vaihtamalla.... =/ Kiitsat jo etukäteen! =))
Oletko käyttänyt puhelimen omia kuulokkeita? Mulla on vähän samaa ongelmaa puhelimen omien kuulokkeiden kanssa. Eli siis kun tökkää kuulokkeet kiinni niin puhelin ei aina ekalla kerralla niitä "tunnista"... En tosin käytä heron mukana tulleita kuulokkeita ,koska ne on aika surkeat, niin kuin yleensäkin aina mukana tulevat kuulokkeet. Omien kuulokkeiden kanssa ei ole ollut mitään ongelmaa. En sitten tiedä mikä noissa heron omissa kuulokkeissa jökää... Asiasta toiseen... Lisää hero löpinää voidaan jatkaa tuolla: Keskustelua Android käyttöjärjestelmästä, marketista, ohjelmista ja puhelimista