Olen tässä päättänyt vihdoin korvata vanhan HTC luurini (Desire HD) vuoden 2013 lippulaivamallilla. Ideana on siis hankkia HTC One, mutta suomalaisten kauppojen hinnat näyttäisivät olevan aika korkealla. Elektroniikan ostosta netin yli ei ole paljoa kokemusta, vaikka muuta onkin tullut osteltua aktiivisesti viime vuosien varrella. Osaisiko joku suositella minulle verkkokauppaa, joka myy tätä kyseistä laitetta halvalla, sekä suomalaisten sähkö- yms. liitäntöjen ja operaattorin kanssa yhteensopivana?
tähänkin kyssäriin olisit vastauksen saanut haulla, kyllä android laitteet toimii täällä suomessa vakka ostaisit toiselta puolelta maapalloa, takuut menee vain sitten valmistajan ehdoilla kun ostat eu ulkopuolelta eli ei kannata säästää sitä paria euroa ja ihmetellä kun ei laiteelle mitään voi tehdä tai menee takuu...
Ja mahdolliset operaattorilukitukset, ne "halvat" kun on yleensä operaattorien sponssaamia... Saahan jonkin mallin Lumiaa jenkeissä sentillä... T: Vesku
Hyviä pointteja, olen kuitenkin ymmärtänyt että kyseistä mallia myydään kansainvälisenä versiona. Nyt vaan pitäisi löytää se oikea verkkokauppa.
Kuten sanottiin, takuu ongelmia voi tulla. En muuten näe syytä miksi ei voisi tilata ulkomailta, esim. kiinassahan toki ne moni on kopioita eikä toimi niin hyvin. Bestbuystä löyty joitain HTC one puhelimia, näytti olevan eri malleja ainakin näytti gigantin hinnat voittavan. http://www.bestbuy.com/site/searchp...sc=All+Categories&ks=960&saas=saas&st=htc+one Toivottavasti oli edes vähän apua