HTC wildfire vai nokia c6?

Discussion in 'Android -keskustelu' started by boywholovesHTC, Aug 1, 2010.

1. Tarvitsisin apua kännyköiden kanssa, eli kysyisin vaan teidän mielipiteitä. Siis HTC wildfire vai Nokia c6? Speksit on aika lailla samat paitsi että Wildfiressä on pienempi resoluutio, eikä siinä ole qwerty-näppäimistöä. Mutta kertokaa minulle mielipiteenne siitä kumman ostaisin ja jos on muita 300€ hintaluokkaa olevia älypuhelimia, niin kertokaa.

2. kkjjkk

kkjjkk Member

Trophy Points:
    11
    Wildfire. Näytön tarkkuus ei ole haitannut. Tämän käyttöliittymä (android 2.1) valovuosia nokialaista kehittyneempi. ja lähiaikoina julkaistaan 2.2 päivitys. miinuksena vain hidas 3d-pelien nopeus ja ä ja ö kirjainten hankala syöttö.

3. Tcav

Tcav Member

Trophy Points:
    16
    Juu, todellakin kannattaa hankkia Wildfire mieluummin kuin Nokialainen. Itse olen nyt kymmenen Nokialaisen jälkeen käyttänyt vajaan viikon HTC Desireä ja takaisin paluuta ei ole. On tuo Android vaan sen verran mahtava käyttöjärjestelmä.

4. teme565

teme565 Active member

Trophy Points:
    66
    Itsekin tilasin tuossa juuri HTC Wildfiren. Tähän asti aina noksua ollut, mutta nyt tuli semmonen fiilis että HTC:tä on pakko kokeilla. Saa nähdä käykö samalla tavalla kuin Tcaville.

Share This Page