Tarvitsisin apua kännyköiden kanssa, eli kysyisin vaan teidän mielipiteitä. Siis HTC wildfire vai Nokia c6? Speksit on aika lailla samat paitsi että Wildfiressä on pienempi resoluutio, eikä siinä ole qwerty-näppäimistöä. Mutta kertokaa minulle mielipiteenne siitä kumman ostaisin ja jos on muita 300€ hintaluokkaa olevia älypuhelimia, niin kertokaa.
Wildfire. Näytön tarkkuus ei ole haitannut. Tämän käyttöliittymä (android 2.1) valovuosia nokialaista kehittyneempi. ja lähiaikoina julkaistaan 2.2 päivitys. miinuksena vain hidas 3d-pelien nopeus ja ä ja ö kirjainten hankala syöttö.
Juu, todellakin kannattaa hankkia Wildfire mieluummin kuin Nokialainen. Itse olen nyt kymmenen Nokialaisen jälkeen käyttänyt vajaan viikon HTC Desireä ja takaisin paluuta ei ole. On tuo Android vaan sen verran mahtava käyttöjärjestelmä.
Itsekin tilasin tuossa juuri HTC Wildfiren. Tähän asti aina noksua ollut, mutta nyt tuli semmonen fiilis että HTC:tä on pakko kokeilla. Saa nähdä käykö samalla tavalla kuin Tcaville.