HTC X7500 Advantage sisäänrakennetun gps-vastaanottimen asetukset

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Perkeleen, Jul 8, 2007.

1. Perkeleen

Perkeleen Guest

Minulla on HTC:n X7500, jossa kehutaan sen sisäänrakennettua gps-vastaanotinta. Minulla on myös TomTom Navigator 6 ohjelma puhelimessa, mutta en saa sitä vastaanottamaan gps-signaalia. Tarvitsisin pikkaisen apua asetuksien kanssa. Olen yrittänyt itse säätää, mutta ei ole tuottanut tulosta. TomTom myös ilmoittaa että ei ole gps-laitetta käytössä. TomTom:sta olen asetuksista laittanut että käyttää sisäänrakennettua gps-vastaanotinta, mutta ei auta. GPS asetuksia olen yrittänyt räveltää, mutta ei auta.

Auttakaa nyt ihmeessä ihmiset joilla on kokemusta kyseisestä laitteesta. Tai jos muuten vain teidätte miten saada navigaattorin toimimaan.

2. Kerpeles

Kerpeles Member

Trophy Points:
    11
    On mennyt jo jonkin aikaa alkuperäisestä viestistä, mutta saitko selvyyttä ongelmaan?
    On meinaan sama vika... Viikon toimi ja sitten "ei gps-laitetta"...

3. 025a

025a Member

Trophy Points:
    11
    jos olet valitsemasi tom tom alueen ulkopuolella ei gprs toimi.Siis jos olet valinnut tom tom asetukseesi esim porvoo....ei gprs toimi 70km alueen ulkopuolella.Koko maata kattavan tom tom asetuksen voi ostaa n.150e neuvoisin poistamaan tom tomin ja ostamaan esim route 66 muistikortin...itse olen tehnyt niin.

Share This Page