Budjetti olis n.400€, mut tarkotus olis saada toimiva paketti, joka täyttäis mun tarpeeni viä vaikka parin vuoden päästä. Eli 32" lcd:n kaveriks meinaan hommat konetta ja hdmi-piuhal liittää, hdmi-näyttis siis ehdoton kriteeri. Sit koneen pitäs ol kans semmonen et siin pyöris uusin änäri ja fifa. Budjetin takia oon aatellu am2+ kantaa ja prossuks: - AMD PHENOM 8450 TRIPLE-CORE 95 AM2+ (2,1 GHz ja L2/L3 3.5MB) tai - AMD Athlon 64 X2 6000+ (125 W) (3Ghz, L2 2MB) tai joku muu, jos perusteltua. Noitten välillä oon miettiny, et kumpi on parempi, ku menee vähän ristiin ja mimmoseen käyttötarkotukseen noi soveltuu.. Emoista sit taas oon kattellu esim. Asuksen M2A-HDMIä ..olis halpa ja näyttiskin olis siinä, tästä ottasin silti ehdotuksia vastaan mielelläni. millase mylly tarvis et pyöris 1080p kuva 32"ssa nykimäti. Aattelin pistää sen tommoseen koteloon, ni mATX levy pitäs olla. Sit viä 2x2 gigaa muistii ja nois oon miettiny, et mitä eroo on vaik CL5 tai CL6 muisteil, paitti hinta. Sit joku Xilencen hiljanen poweri siihe ja Western Digitali 500 giganen kovo, ja budjettiin jäis viä liikkuma varaaki. Varsinkin jos kannattas hommat erillinen näyttis, ni max. satasen vois viä tohon satsata. Ninja edullisii koneen hiljennys vinkkei otan kans vastaan, jos semmosii o tulos.
Kattelin viä LG:n bluray aseman tohon, ni pitää kasvattaa budjettii. olkoon uus budjetti 500€. Pistäkää joku järkevämpi tai asiaan syventyneempi jotain kommenttii tosta, toimiiko? miten sais rahalle parempaa vastinetta, vai saisko? saksasta paremmat osat samaan hintaan ehkä?
Käytä 'Muokkaa Viestiä' nappia jos sinulla on lisättävää, älä kirjoita uutta viestiä oman viestin perään.