Apuja tarvitaan, pitäisi vaihtaa pikku hiljaa tornikotelo HTPC-koteloksi, kun näyttö vaihtuu TV:ksi ja ATK-pöytä TV-tasoksi. Olen etsiskellyt kunnollista koteloa, mutta löytyminen vaikeaa (tai ehkä kriteerini liian vaativat). Pyydänkin siis ehdotuksia. Kriteerit kotelolle: - Mahduttaa normi ATX-emon - Mahduttaa normi ATX-powerin - Mahduttaa suuren näytönohjaimen (4870 vesijäähdytyksellä) - Väri musta, mieluusti etulevy harjattua alumiinia =) - Tulee viritinvahvistimen kaveriksi, eli tyylikkyys on yksi tärkeimmistä ominaisuuksista Läpiviennit vesijäähdytykselle saan tehtyä itse, eli niitä ei ole pakko olla vakiona, ei tosin taida HTPC-koteloissa ollakaan. Antec Fusion olisi loistava, mutta liian pieni.
Niin tosiaan, kovalevyjä pitäisi mahtua useampi, mieluusti neljä. Tämä on myös yksi hyvän kotelon löytämistä vaikeuttava tekijä. Huom! Jos jollain on DIY-päiväkirjaa HTPC-kotelon rakentamisesta, mielelläni lueskelisin, koska mikäli hyvää vaihtoehtoa ei löydy valmiina, täytyy sellainen vääntää todennäköisesti itse.