Huawei ascend 510 puhelimeni hajosi, tai no siinä on alue keskellä näyttöä joka ei kosketusta ota, ja se on halkeamilla. Nykyäähän tuon hintahan on n. 150e. Puhelimella on tunne arvoa, joten erimallia en osta. Mutta itse kysymykseen: kannattaako ostaa uusi puhelin, vaiko korjauttaa? Jos korjauttaisin, paljonkohan se tulisi maksamaan? -kiitos kaikkille jotka viitsivät vastata =)
Yleensä digitilizer on siinä paneelissa kiinni. Ainakin samsungeissa ollut mitä itse korjaillut. Digitilizer, lukee kosketukset.
Ota selvää onko se digitilizer kiinni paneelissa, jos on niin menee molemmat uusiksi(+lasi mikä haljennut) Jos se taas on erillään niin sitten varmaankin sen ja lasin vaihdolla selviää, ellei paneelissa tosiaan ole vikaa.
En itse löytänyt varmaa vastausta, mutta jos sen sinne näytönkorjaukseen veisi, niin korjaisivatko ne tuonkin? --EDIT-- Jos mihinkään liittyy, niin siellä lukee näin: HUAWEI ASCEND G510 NÄYTÖN LASIN JA KOSKETUSNÄYTÖN KORJAUS
Eiköhän, yleensä huollossa vaihdetaan koko paketti (digitilizer/paneeli/lasi) vaikka vain joku noista olisi entinen, siitä syntyy törky hinnat uusien laitteiden kohdalla noihin huoltoihin.
En tiedä saako täällä sanoa nimeltä, mutta ainakin mytrendyphonessa saa 46e HUAWEI ASCEND G510 NÄYTÖN LASIN JA KOSKETUSNÄYTÖN KORJAUksen