Huawei E1552 mokkula pätkii

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by kallio91, Feb 10, 2011.

  1. kallio91

    kallio91 Member

    Joined:
    Jun 12, 2013
    Messages:
    6
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Elikkäs mulla on soneran nettitikku Huawei E1552, max 3,6mbps ja se pätkii uudessa koneessa. Toimi ennen tosi hyvin vanhassa läppärissä missä oli windows xp käyttöjärjestelmä, joko suoraan koneessa kiinni tai Usb hub:ssa.

    Sain uuden koneen, niin ei toimi niin kuin ennen. Olen päivittänyt mokkulan, koittanut usb hub:ssa ja olen katsonut ettei ole virransäästöjä usb-porteissa.

    Kuuluu ääni kun ottaisi vaikka muistitikun pois koneesta, menee muutama sekuntti niin tulee uusi ääni niinkun olisi pistänyt muistitikun kiinni koneeseen. Mobile partnerista tarvii painaa yhdistä nappulaa vähän väliä, alkaa ärsyttämään toi homma.
    Uudessa koneessa on kanssa windows xp käyttöjärjestelmä ja päivitykset ovat ajantasalla.
    Olen koittanut kaikissa verkoissakin, niin aina pätkäsee.
    Voisitteko ystävällisesti kertoa että mitä minun kannattaisi vielä tehdä?!
     
  2. jststrtd

    jststrtd Regular member

    Joined:
    Feb 18, 2006
    Messages:
    429
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Semmonen hassu ajatus, että kokeile ettei tikku ole "poikki" siitä usb liitimen juuresta. Äänteleminen kertoo, että kone menettää yhteyden laitteeseen, mutta saakin sen taas kohta takas (huono kosketus). Tai sitten koko palikka on kosahtanut, jos missään portissa tai muissa koneissa ei toimi.
     
    Last edited: Feb 17, 2011

Share This Page