Auttakaa nyt, kun yks naapuri tuli viritteleen itelle nettiä mun koneesta, kun sillä ei toiminu, niin vaihto salasanat en pääse kirjautumaan enää huawein ip osotteseen ja muuttamaan salasanoja,koplas sisäkannesta wifi keyn ym.mittä tässä pitäs tehdä, että saisi tehdas palautukset tehtyä,viruksia ei kuitenkaan ehtiny räpeltää,heitänkö seinään ja ostan uuden r-kioskilta? on näitä r-kioskin ns mokkuloita.Sen verta huomasin et muutti itselle ilmasen netin.Irakilainen joku nörtti.Itse olen jo vanhepi ukko en tajua kaikkea mitä nuo nuoret puuhaa,kun kääntää selän.
Huawei-mokkuloita on lukemattomia erilaisia, mutta jos se on joku malli, jossa on wlan, niin eiköhän siitä löydy RESET-painike. Kuten sanottu, malleja on monta. Jos päällä päin ei tuollaista painiketta näy, koita avata takakansi ja etsi akun vierestä painiketta, jonka vieressä lukee RESET. Paina sitä sopivalla "työkalulla" usean sekuntin ajan. Laitteen pitäisi mennä tehdasasetuksille.
Kyllä se reset hajosi,kun sellanen kuulakärkikynän mentävä niin hajos,mut vetasin paperiliittimellä ohjeitten vastasesti,mitä yuutoopissa neuvottiin, niin resetti ja sain vaihdettua salasanat ja näitten vapaamatkustajien "koodit" jäi haaveksi ilmsaset netit.Kiitos teille.Tää on E5573.
Tuli mieleen, vaihdoitko modeemin originaali salasanan, jospa kaveri olisi pannut sen itselleen myös muistiin?
Tuo @tarantella mainitsema homma kannattaa ehdottomasti tehdä. Tuon originaali salasanan kun jokainen joka osaa googlea käyttää saa ongittua aika helposti.