yritin etsiä, mutta en löytänyt tähän vastausta! Elikkäs mulla on dc++ ihan normaalisti toimii, mutta kun yritän mennä public hubeille, niin siihen ei hae yhtään! Mä olen muutaman ottanut suosikki hubeiks ja niille pääsen, mutta en pääse uusille! mistähän johtuu? ja kohdassa configured public hub list on osoite http://www.hublist.org/PublicHubList.xml.bz2... Mikähän niinkun vänkää?
Mulla on tollanen: http://www.hublist.org/PublicHubList.xml.bz2 Koita tuota (eikä välejä väliin, eli katso että on todellakin tarkasti), ja jos ei vielläkään toimi, todetaan normaali veto, että softa on buginen. Todellakaan noi hubilistat ei toimi melkein ikinä (viitaten viimeiseen vuoteen), mutta nykyään toimivat hyvin taas. Seuraillaan..
eipä tosta ollut mitään lohtua (en kyl huomannut eroa osotteissakaan) mutta kaippa sitä ammattimies on ammattimies elikkäs jos olis jotain muita taktisia vinkkejä
Minä suosittelen vanhempaa dc++, yleensä ollut parhaimpia, toimii ainakin. Nuo uudemmat dc:t aina jotain valittelee.
Eiköhän tuo ongelma nyt ole itse listassa vaan. Ei nyt täällä töissä tule mieleen noita listoja mutta kysäses jollakin hubilla että voisko joku heittää jonkun toisen hubilistan osottotteen.
minäpäs yritän vielä tuota vanhempaa dc:tä hakee! Se tässä onkin hämärää, että tuolla samalla dc:llä ennen haki hubitkin... nykyään ei hae!
Ei minusta johdu palomuuristakaan, kun suosikki hubeille connectaa ihan normaalisti.. ei siis vaan hae sitä hubi listaa, kaikista hubeista! ... mutta enhän ikinä voi olla varma asiasta!
Kyllä se sulla jossain vikaa on, jos ei tota www.hublist.org:ia löydä. Onko sulla kaikissa suosikkihubeissasi portti osotteen perässä? Esim. osoite.no-ip.comortti, vai "normaali" osoite.no-ip.com. Palomuuri meinaan ei aina päästä kaikille hubeillekaan, jos ei ole porttia perässä. Tarkistahan.
Mul on toi sama ongelma, et se ei avaa niit hubeja. Oon tehny sillee et oon ottanu jonku listan osottee ja lisänny sen suosikkeihi nii se kyl alkaa lataa sitä, mut sit tulee yleensä sellane ilmotus siihe et Unknown address. Mistäköhän johtuu? Yritin ladata ton vanhan DC:n mut ku menin siihe sivulle tuli vaa joku error ilmotus voisko johtuu siitä, että mul on explorer selaimena?
eääh. sama ongelma täälläkin. dc ei lataa hubilistoja ei sitten millään! hubeillekkaan ei suostu menemään, herjaa vaan "unknown adressia"! eilen saatiin uuteen kämppään elisan laajakaista. missä vika!!??
Koittanut tuolta eri hubeja/hubilistoja? http://www.hublist.org/ Onko dc aktiivi vai passiivi? (eli jos ei aktiivina toimi, niin kokeiles passiivia)
jep koitettu on. tosin en ole aivan varma, kuinka nuo osoitteet pitäisi kirjottaa, valittaa tuntematonta osoitetta yrittäessä mennä hubille. edit: niin ja passiivina on.
Noh mun murheet katosi sillä, että hain DC++:ta vanhemman version! Nyt hakee kaikki hubit kannattaa kokeilla! Kiitos avusta!
:-( ensin kokeilin mcdc:tä, jota olen jo tottunut käyttämään, sen jälkeen dc++ o.67:aa ja vanhempiakin mutta aina vaan sama ongelma! eikö tähän perskeles soikoon löydy ratkaisua!
hei eikö tosissaan löydy muuta ratkaisua kun kokeilla toisia osotteita tai vanhempaa versiota!!?? kun ei toimi niin ei toimi. nortonin palomuuri käytössä.