Sain msn tälläisen viestin... Maksuttomalla palvelullamme näette ketkä ovat poistaneet tai estäneet teidät MSN:ssä. *edit:Q* eli onko kyseessä huijaus??
Joo, mesessä yks mun kaveri oli lähettäny ton osotteen mulle.. En todellakaan aukassu... En onneksi mennyt halpaan meseviruksenkaan aikaan, joten no problem... Ärsyttäviä noi, ketkä tollasii keksii! Ne pitäs laittaa vankilaan!!!
Mulla oli, mutta vedin MSN uusista koneelle ja sinne meni. Mulla on 46 kaveria meses, joista 26 omaa sen... Joo on tyhmää porukkaa, kun kattoo, että yläasteella ovat.
Voisitko muokata tuota viestiäsi niin ettei kukaan vahingossa klikkaa sitä. Korvaa esimerkiksi tuo h-kirjain, niin kuin minä tein. Mitään sellaisia linkkejä jotka voivat aiheuttaa vahinkoja ei ole syytä laittaa tänne klikkaamalla toimivina.
Jos epäilette, että teille annettu linkki on linkki huijaussivustolle, älkää missään nimessä laittako suoraa linkkiä foorumille!
keltä tuo tulee niin siltä mesen salasana vaihtoon. sillä on mennyt antamaan salasanansa tuohon huijaukseen.
Ei ne mesekaverit niitä viestejä laittele. Se vaan näyttää siltä. Olen omilta kavereilta kysyny tästä.
Luulis että on sen verran ihmisillä järkeä päässä että kun linkissä esiintyy sana Virgin (ainakin mulle tullu tämmösiä msn) niin se tuskin liittyy meseen millään tavalla. Eiköhän tommoset jutut löydy msn.com linkin takaa jos niitä on, sais jengi alkaa käyttämään oikeasti vähän päätään ennen ku painelee noita linkkejä, vituttaa ku tulee hirveellä spämmillä noita viestejä.