Tunnuksen sulkemisen syytä en tiedä, mutta kai se ihan aiheesta tuli? Tuskin ylläpito nyt ketään ihan huvin vuoksi heittää pihalle. Samaahan silloin joskus ihmeteltiin eräästä todella lupaavasta fiksaajasta, kunnes esille tuli erinäisiä syitä banneille... Kalminenhan täällä hoitaa myös noita logeja, joten nyt Hujon mentyä eiköhän se kalminenkin sieltä kohta taas ilmesty apuun, ja joku muukin vt.nettiläinen saattaa täältä välillä ottaa jonkin tapauksen hoidettavaksi. Itselläni on fiksaajakoulu vielä pahasti kesken ajanpuutteen takia, joten en ole ihan vielä lähiaikoina ottamassa logeja, ehkä sitten alkukeväästä, edellyttäen että koulusta koskaan valmistun.
Hmmm, puhutaanko nyt Fixarista, vai "fixarista" Foorumin ainoa Fixari onjo kauan ollut Kalminen, Tomato ottanut pari ja allekirjoittanut Baabin kanssa joskus sieltä sun täältä. Itse Hujon "fixaustouhuja" seuranneena en pahaksi banneja pistä.
Yleensä ei ole tapana selitellä miksi bannaa jonkun tai paljastaa sen kummemmin syytä, mutta ymmärrän että tämä kys. päätös ihmetyttää monia, joten saatte kunnon selityksen ;-) Tästä voi olla montaa mieltä ja jos Hujo lukee niin hänellä on mahdollisuus toki ottaa yhteyttä ylläpitoon palautelomakkeen muodossa maililla. 1) Hujo on ollut tarkkailussa vuodesta 2006, kun hän "fiksasi" omia logeja.. Lähetti login, fiksas, lähetti uuden, fiksas, kaikki omalla tunnuksella. Kun joku tuli kysymään että mitä sä teet täällä fiksaamal omaa konettas, alkoi riidan haasto -> ban 2) Toinen asia tuolta vuosien takaa on tämä fiksaamisen laatu muutenkin, itsehän en osaa sanoa mutta sen aikaiset oikeat fiksaajat mainitsi minulle että Hujon pitäisi saada kenkää koska ei osaa fiksata ollenkaan ja lensi vt.netin "koulusta" pois. ..no tällä syyllä nyt en voinut silloin banneja antaa, Hujo sai vain lyhyen temp bannin tuosta omien logien fiksaamisesta.. Tämä näin taustatietona että millainen mielikuva minulla on jäänyt Hujosta. 3) Sitten palataan itse banniin johtaneisiin viesteihin. Eli tilanne lähti ketjusta: http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-122/xp_n_asennus_windows_7_n_rinnalle_ongelma-820392/ - jossa käyttäjällä on ongelma windows 7 ja xp:n asennuksessa ja hän on laittanut kaksi tunnetun hostaussaitin, imageshackin, linkkiä havainnollistaviin kuviin. Hujo taas vastasi viestiin boldilla ja punaisella että kone on täynnä paskaa ja se pitää formatoida ja raportoi sen meille siten että ketju pitäisi poistaa, koska jos linkkejä klikkaa, menee kone formatointikuntoon. Tästä seurasi lyhyt privakeskustelu jossa Hujo editoi viestinsä pois, mutta silti oli yhä sitä mieltä että nuo ovat viruslinkkejä. (tämä muistutti minua siitä kun minua on varoitettu ennenkin että Hujon "fiksauksesta" voi olla montaa mieltä). Lisäksi foorumilta löytyi esim. upouudesta macbook prosta tehty 5e+pk -tarjous ja alkoi taas haiskahtaa niin trollilta/peelolta, että päätin pistää stopin sille. Tosiaan asiasta (säännöistä ja niiden noudattamisesta) voi Hujo keskustella ylläpidon kanssa palautelomakkeella, mutta minun ja monen muun silmiin lienee aika selvä trolli tämä on, kaikesta siitä "fiksaamisesta" huolimatta.