Juu elikäs sain pienen räpeltämisen jälkeen tiedostonsiirron toimimaan kyseisen boksin ja tietokoneen välillä. Nyt kuitenkin alkoi hieman ihmetyttämään tuo tiedostojen siirtämisen tuskallinen hitaus. Onko tähän olemassa mitään kikkaa siirron nopeuttamiseen? Siirron nopeus laski kokoajan ja ohjelman kesto oli 19min. Arvioitu valmistumisen kesto myös paisui koko ajan ja kun aika arvio oli 2h keskeytin siirron. Onko tuolla USB-kaapelin pituudella radikaalia vaikutusta nopeuteen? Ohjelma, mikä on käytössä siirtelyyn on Media controller GUI.
Sellainen "normaali" siirtonopeus Humaxilla on n. 15 minuuttia/gigatavu eli n. 40 minuutin mittainen ohjelma siirtyy vartissa. USB-kaapelin pituuden vaikutuksesta en osaa sanoa kun olen siirrellyt ainoastaan 5 metrisellä kaapelilla. Yleensä ottaen mitä pidempi kaapeli sen enemmän saattaa virheitä tulla tiedonsiirrossa, mutta en ole kuullut, että tuo pahemmin nopeuteen vaikuttaisi. En kyllä osaa sanoa mistä tuo tahmaaminen johtuu, itse varmaan kokeilisin jotain toista USB-kaapelia, sekä PC:ssä jotain toista USB porttia. Tuolla vähän samantapaista ongelmaa. http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=64079
Thanks Bull! Ongelma ratkes, oli vähän noitten ohjelmien ja ajureiden kanssa ongelmia alussa, joten olin vahingossa menny poistaan ajuritkin sen alkuperäsen media elinkerin mukana. Ei ollu ihme että siirto oli hidas. Nyt toimii hyvin. :]