Minulla on tämmöinen ongelma, että olen saanut ilmatteeksi vanhan käytetyn tietokoneen (siinä on windows 2000 ja pandasoft)... minulla on yksi käyttäjä ja sen salasana tiedossa, mutta minun pitäisi saada pandasoft poistettua, että kone nopeutuisi ja haluaisin päästä järjestelmänvalvojaksi, mutta edes omistaja ei tiedä järjestelmänvalvojan salasanaa.. miten pääsen järjestelmävalvojaksi ilman, että lisään itseni järjestelmänvalvojan kautta?!?! Ja voisiko joku auttaa pandasoftin poistossa windows 2000 kanssa? Kiitos etukäteen.. ps. voin lähettää lokeja jos tarvitsette..
Salasanan resetoiminen voisi olla se mitä tarvitse päästäksesi taas koneen pääkäyttäjäksi. http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/
Kiitos, mutta voisitko auttaa vielä vähän lisää?? voisitko vähän auttaa ton suomentamises eli kertoo vähän ohjeita ja aina vaikka antaa linkkiä mitä pitää ladata? En ymmärrä tuosta mitään... pliis!! kiitos etukäteen!
Vaikka antaa linkkiä mitä pitää ladata ja vaikka polttaa levylle ja miten asentaa se purku tuolle toiselle koneelle...
siis kyllä mä jotain ymmärrän, mutta en tiedä että mikä noista pitää ladata ja mihin se laittaa (levylle, tikulle) ja miten laittaa käyttöön toi salasanan purku... auta !! pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssss
En kyllä valitettavasti ehdi suomennella noita ohjeita Muttet mielestäni tarvitse Windowsin asennuslevyä, purat vain tämän paketin, ja poltat paketista löytyvän .iso -tiedoston CD:lle (esim. Nerossa Recorder/Burn Image...) ja käynnistät koneen sillä CD:llä. Printtaa vielä ohjeet, tavaatte jonkun kanssa vaikka sanakirjan kanssa
vielä yksi kysymys!!! meinaatko tolla käynnistä koneen yhteydessä sitä, että kone on normaalisti kirjautuneena päällä???
siis sori, sori, sori, sori... sekoilen... Onko ne ohjeet tossa faq osiossa vai missä? saisko viel linkin siihen...? oot auttanu tosi paljon
autatko vielä tämän verran.. nyt levy on kiinni koneessa niin kun painan "SYSLINUX"ia niin tulee musta exe taulukko joka katoaa heti? miten jatkan? teenkö ohjeet 1 -> eteenpäin vai vaan suoraan 4? en saa taulukkoa ilmeisesti aukeamaan tarpeeksi??
siis voisitko auttaa minut alkuun?? ymmärrän pidemmälle mutta en alkua?? kun laitan levyn kiinni koneeseen niin mitä teen?!
En valitettavasti tiedä mitä voisit tehdä, en ole koskaan ko. ohjelmaa itse käyttänyt. Voihan tuo olla ettei tuo toimi koneessasi. Mutta tosiaan, jos pääset tekemään jotain, niin uskoisin että 1. kohdasta on lähdettävä liikkeelle (eli Which disk contains your Windows system?) jne. En osaa valitettavasti tämän enempää osaa neuvoa, mutta toivotaan että joku viisaampi osaisi. Edit. Muuten, tätä nappia kannattaa välillä käyttää jos tulee mieleen lisätä joku pieni asia, ei joka lisäyksestä kannata tehdä omaa viestiä.
Ai täällä oli tämmönen ohje... kiitti sullle! (sain sen kyllä just toimimaan ennen kun lähetit tän viestin ja en nähny ees koko viestii) Mutta 2 kysymystä. - Sinäkään et tiedä miten lukitulle käyttäjälle saa resetoitua salasanan? - Entä windows xp:ssä, mitä siinä pitää kirjottaa reitiksi tärkeiden tiedostojen luo? (PATH two) en saanut xp:llä toimimaan mutta 2000 toimi (minulla on disketillä, sekä levyllä ja kummatkin toimivat) ps. Se oli vahinko että sain toimimaan kun en älynnyt että kun levy on sisällä ja käynnistää koneen uudelleen niin se alkaa, mutta jäi disketti sisään ja ja käynnistin uudelleen ja sitten tuli näitä ja koitin aluksi 5 kertaa saada lukittua järjestelmänvalvojaa, mutta sitten hoksasin että ei onnistu ja luin saman kotisivuilta. kirjotin siin tuon saman windows/system32/config käyttämällä jakomerkkiä "kautta merkkinä". (kysymys 2.)
Joo ei täällä ollut ohjetta, mutta tein sitten sellasen kun oli kysyntää. En ole hirveen perinpohjaisesti perehtynyt tohon resetointiin...mitä nyt useamman kerran resetoinut testimielessä.
Opettele nyt hyvä Apuavirus nyt käyttämään tuota edit toimintoa, joka löytyy tekstiboksin oikean laidan ylänurkasta. Sen sijaan, että sun omia viestejäsi on monia perättäin, ne ovat varsin ikävää luettavaa.