Terve ! Tässä on sellainen ongelma että en saa sisään kuin jotain 20kt/s ja se on alhainen mielestäni. Netti on 6/1 ja langaton reititin SMC WBR14-G2. Ennen lataus nopeus on saattanut olla hyvinkin melkein 1000kt/s mutta mikä nyt on ? Nat yritin ottaa pois päältä, sen jälkeen netti ei toiminut enää.
Riippuu ihan kuinka paljon on tiedostolla jakajia ja mitä olet pistänyt lataus- ja jakonopeudeksi. 1 megasella netillä hyvät arvot olisi maksimissaan latausnopeudeksi 90-100 kb/s ja jakonopeudeksi 30-60 kb/s (No tosta jakonopeudesta en oo niin varma, mut mulla on jotain sen suuntasta.
Jakajia vaikka olisi n.20 niin lataa samalla nopeudella. Lataus nopeus on säädetty 100 ja uppi 60 suunnilleen..
Mulla on meganen netti ja tällee säädöt: lataus nopeus: ei rajaa jako nopeus: 22-32kbit/s Ja kun on tarpeeks lähettäjiä niin pitäs pelata, tulee mulla parhaimmillaan 200kt, yleensä 100kt/s tai vähä alle. Tarkista myös että lähettäjien ja lataajien suhde on hyvä. (enemmän lähettäjiä)..
Kokeilin juuri noitakin mutta tuntuu että se ei lataa ollenkaan alussa lataa noin 30/s ja sitten se tippuu johonkin 1-2/s.. Mahtaisiko olla vika operaattorilla kun yleensä se on tullut 100-800/s mutta nyt ei.
Entäs lähetys, onko sitäkään ollenkaan, vai? Mikä mahtaa olla saatavuus torrentilla, entä ilmoitetut lataajat ja lähteet(lähettäjät)
Mulla on BitComet ollu aina ja on ladannu aina ja on aina toiminut. Voi olla että torrentilla ei vaan ole tarpeeksi lähettäjiä. Jos näet saatavuuden ohjelmallasi (näkyy %-arvona) niin tarkista se. Toi näkyy ainakii bitcometissa.
Saatavuus 5000& ja lataa nyt 400kt/s... Tai latasin hetken mutta nyt se lataa taas jotain 60kt/s.. Ja sitten myös yöllä kun ei käytä konetta vaikkapa niin ei lataa ollenkaan..
Ootko tehnyt tämän porttiasetuksen? http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/SMC/WBR14-G2/Utorrent.htm