kun aloitin saitilla tulin vahingossa kysyneeks melkein heti mistä saa piraattipelejä netistä. kaiken järjen mukaan mut olis pitäny poistaa näiltä sivustoilta? sääntöjen mukaan.tahallaan en tota edellistä mokaani tehnyt. mutta kiitän teitä kun päästitte kuin koiran veräjästä. on parempi että saitti on rehellisellä pohjalla ja keskustelut käydään asiallisesti. en oikein löydä mitään ongelmaa sivustoilta paitsi toi sivujen valinta. ja onko se edes ongelma?sen te ylläpitäjät varmaan tiedätte paremmin kun nämä sivut nyt on ollut vuosia.
ketään ei bannita ensimmäisestä mokastaan kunhan siitä oppii ja lukee säännöt yleensä menee niin että laitetaan privaa jos jotain pitää huomauttaa, ilmoitetaan myös ketjussa joka lukitaan ja pyydetään lukemaan säännöt.. jos tekee toisen samalaisen ketjun niin ehkä hyvällä tuulella oleva mode antaa mahdollisuuden vielä =) kyllä me lisää käyttäjiä tänne halutaan eikä bannita kokoajan pois siis.. mitä tarkotat tolla? ei nyt jostain syystä itse tule mieleen että mitä toi tarkottaa
Kyllä on potkittu monia ensimmäisestäkin kerrasta.. Ei ehken näiltä modeilta, ketke nykyään suuremman vastuun kantavat.
ahaa!, nyt tajusin siis sivujen vaihto.. mielestäni se toimii hyvin paitsi jos joskus on vaikka 10 sivua niin sinne sivulle 5 päästäkseen pitää mennä toisen sivun kautta et saa valinnan 5 siihe.. (tai osoteriville vaihtaa esim. 2 tilalle 5..)
Toi sivunumerointo on tuollainen "rajoitettuversio" ihan sen takia, että forumeilla, etenkin eng-puolella on muutama threadi, jossa on alun viidettä tuhatta viestiä, jotenpelkkä sivunumeroiden lista olisi jo suhteellisen hauska ja sotkisi layoutin täysin.
Se tosiaan olisi liian epäselvää jos se näkys jotenkin näin: << < 3 [bold]4[/bold] 5 > >> Kyllä toi nykynen on aika hyvä. Ainoa mitä vois parantaa niin kun niitä sivuja on kymmeniä niin voisi ola vaikka näin: 1 2 3...10...20..30 viimeinen (ei last)
< JA > jokaista sivua kohti ja <<JA>> kymmeniä sivuja varten. ei tosin mun mielestä nytkään mitään vikaa ole, mutta kysymys kuuluikin miten saittia parantaa? ja noi nuolet ei olis ainakaan ihan nyt huono ajatus. mutta jos tästä ei ole tän enempää keskustelua, niin nykyisen täytyy olla toimiva!
Noi nuolet näyttää ihan hyviltä. Ainakin minun silmään. Vaikkakin en ole montaa ketjua vie nähnyt missä on yli 5 sivua...