Hyperlinkki ei avaudu?!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by elseppa, Jun 4, 2007.

1. elseppa

elseppa Regular member

Trophy Points:
    28
    Osaisiko joku neuvoa, kun yhtäkkiä www-sivu ei aukeakaan Word-tiedostosta. Antaa herjan "Tämä toiminto on peruutettu tähän tietokoneeseen vaikuttavien rajoituksien takia. Ota yhteyttä järjestelmänvalvojaan." Kaikki mahdolliset Internet-asetukset ja muut olen yrittänyt käydä läpi. Mistä löytyisi se kohta, jossa Wordin saisi sallituksi ohjelmaksi??
    Aikaisemmin toimi moitteettomasti, mutta kun kone tuli huollosta, ei toimi enää. Asensivat Avast!-virustentorjuntaohjelman. Mulla on vain sen lisäksi Windowsin palomuuri.
    Auttakaa ihmeessä, kun olen monta tuntia yrittänyt pähkäillä ja surffannut vaikka missä ja yrittänyt etsiä ohjeita.
    Olen ihan uupunut....

2. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Jokinhan sen estää, kokeile sammuttaa virustorjunta. Myös Internetasetusten turvallisuus voi olla kiristetty liian tiukalle, katso Tietosuojakohta, asetus pitäisi olla Normaali.

3. Tuff

Tuff Active member

Trophy Points:
    66
    mikä asetus wordissä täällä:
    Valitse Työkalut-valikosta Asetukset ja valitse Muokkaa-välilehti.
    Avaa hyperlinkki CTRL-napsautus-yhdistelmällä -valintaruudun valinta?

4. elseppa

elseppa Regular member

Trophy Points:
    28
    Tuon olin jo katsonut ja tietoturva oli tasoa "keskitaso". Muutin sen "heikoksi" ja jo avautui hyperlinkki. Mutta ei se mitään: panin takaisin keskitasoksi ja avautui sittenkin. En tajua, miksi se nyt toimii. Eilen kokeilin vaikka mitä klo 18-01. Lopuksi olin niin nääntynyt, että pyysin rukousapua pyhältä Joosefilta ja Neitsyt Marialta. Älkää naurako! Ovat ennenkin auttaneet tietokoneongelmissa mua (Joosef siis). Näin tein ja nyt toimii. Oli syy mikä tahansa, olen onnellinen nyt. Kiitos kaikille vastaajille! Hyvää kesää...

5. Neptun

Neptun Active member

Trophy Points:
    68
    Hi, voihan se olla, että asetus vain vähän vierasti. Voi myös olla, että Josefkin auttaa näisssä tietokoneasioissa, eipä tässä aina välillä oikein muitakaan apuja ole saatavilla - paitsi aD:n sivut. Hyvää kesää, täällä Suomen suvessa puiden siimeksessä tätäkin naputtelen.

6. elseppa

elseppa Regular member

Trophy Points:
    28
    Hei. Juu, voi olla että vierasti, mutta muistin juuri mieleeni, että Joosefhan on työn suojeluspyhimys. Paljon töitä teinkin vikaa etsiessäni... Olisinpa minäkin nyt puun juurella löhilemässä. Mutta ei enempää, kun tämä on ei liity aiheeseen.

Share This Page