olette siis oikeen urakalla ruvenneet tekemään käyttäjien ehdottamia uudistuksa !! kiitosta tästä heti tuntuu paljon paremmalta kun esim tuon "lue yksityisviestit" jutun perässä lukee monta uutta viestiä olet saannut..
To-do -listaa on noin puoleksitoista vuodeksi eteenpäin, kolmelle koodia takovalle ihmiselle, eli erinäköisiä juttuja kyllä tulee. Tuollaisia "suupalan kokoisia" pyydettyjä muutoksia olemme tehneet tässä samantien jos olemme todenneet jonkun jutun todella helpoksi tehdä ja sitä on pyydetty useammankin kerran. Sitten on taas juttuja jotka voivat kuullostaa helpoilta ja pieniltä, mutta jotka ennemmin tehdään "oikein" kuin "nopeasti", esimerkkinä forumeiden kellonaika, jota on pyydetty "oikeaan aikaan" jo vuodesta 2001 lähtien. Tähän on tulossa talvella muutos, jossa käyttäjäasetuksista voi valita aikavyöhykkeensä ja sen, käytetäänkö automaattista kesäaikaan siirtymistä. Tämä talletetaan kullekin käyttäjälle erikseen kantaan ja kellonajan säädetään forumeissa, softissa, uutisissa, uutiskommenteissa, jne vastaamaan käyttäjän asetuksia. "Nopea" tapahan olisi lisätä kelloon 7 tuntia suomisivuilla, mutta se ei taas ole kuin ruma ja vähän väärin tehty ratkaisu (serveri kulkee USAn itärannikon ajassa, jossa esim. kesäaikaan siirtyminen tapahtuu viikkoa aiemmin ja eri tuntina kuin EU:ssa, jne). Mutta hommaa on, seinällä roikkui jo ennen tätä kilpailua 3kpl ns. fläppitaulun papereita (onkohan tuo koko nyt A1 tai jotain) täynnä tekstiä, listaamassa tulevia koodiprojekteja. Jotkut näistä jutuista ovat ns. liikesalaisuuksia, jotkut ihan triviaaleja ja kaikkien tiedossa, kuten tuo että "my" tulee suomeksi lähikuukausina, samalla ko. sivuston osa-aluetta tullaan muutenkin parantelemaan.
Kiitos, olette näemmä saaneet tuonne listaan ketjuista joihin itse on vastannut nuo sivunumerot. Harmi vaan, että niiden linkit ohjaavat väärään paikkaan, esim: http://fin.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/383324 linkki vie tänne, kun oikea olisi http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/383324
miks mul kukee tossa "lue yksityisviestit" kohassa sinulla on yksi viesti vaik mä oon jo lukennu sen viestin about 10 min sitte? EDIT: nyt se päivitti ittesä.. eli ei mitään..
Jupsu: Juu, se tarkistus cachettaa itseään vähän, että kanta ei alkaisi natisemaan heti tuon takia. Mutta toivottavasti hyödyllinen feature. Tänään tulee taas jotain pientä..