Hyvä ilmainen virusohjelma ja ohjeistusta Neron käyttöön

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by ritva1958, Aug 4, 2005.

  1. ritva1958

    ritva1958 Member

    Joined:
    Aug 3, 2005
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Haluaisin yksinkertaisia suomenkielisiä neuvoja... Haluaisin asentaa ilmaisen virusohjelman, jonkun hyvän, mulla on elisan virusohj. ja palomuuri mutta ne hidastavat tosi paljon koko konetta tai sitten on jotakin muuta ! Toinen ongelma: Mulla on polttava Nero Start Smart mutta ei kukaan neuvo kuinka poltan esim. omat kuvat koneelta levylle ja muita juttuja. Olen tosi avuton joten auta avutonta. Voin ottaa myös ohjeet sähköpostiini; ******@*****.** kiiiiitos...
    allekirjoitus ******
     
    Last edited: Aug 4, 2005
  2. pkaksp

    pkaksp Moderator Staff Member

    Joined:
    Jan 10, 2005
    Messages:
    12,231
    Likes Received:
    53
    Trophy Points:
    128
    Virustorjunnaksi voisit asentaa vaikka Avastin. Se on muistaakseni suomenkielinen, kevyt ja suht. helppokäyttöinen. Lisäksi siinä toimii myös päivitys automaattisesti. Palomuuriksi voisit asentaa vaikka Sygaten. Sekin on helppo ja kevyt kunhan vain hieman edes englanti taipuu.

    Muista että lataat ensin nuo paketit koneellesi, sen jälkeen netti kiinni ja sitten poistat nuo vanhat torjunta ohjelmat. Sen jälkeen kun vanhan on poistettu alta pois, niin voit asennella uudet.

    Tuolta löydät kaiken tarvittavan: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/162275

    Edit: Ja tuolla nerolla kuvien poltto koneelta cd:lle onnistuu ihan luomalla uusi data-levy ja sitä kautta.

    Kysy jos ongelmia tulee. :)

    Edit2: Ja otathan sähköpostiosoitteen forumilta pois. Roskapostittajat kun löytävät sen todella helposti tätä kautta. Viestiä voit muokata tuosta viestin kulmasta olevasta nappulasta -> [​IMG]
     
    Last edited: Aug 4, 2005
  3. samppa57

    samppa57 Member

    Joined:
    Jan 21, 2005
    Messages:
    82
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ja pakko vielä sanoa, että hieman ongelmaa kuvaavampi otsikko ens kerralla :)
     
  4. mika

    mika Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 26, 2003
    Messages:
    5,157
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    116
  5. Jannejt

    Jannejt Moderator Staff Member

    Joined:
    Feb 10, 2005
    Messages:
    5,045
    Likes Received:
    6
    Trophy Points:
    118
    @mika: jätit kuitenkin otsikon korjaamatta.. :)
    EDIT: mitä minä oikein katoin.. unohin päivittää sivun ja näky vielä vanhalla otsikolla.. :D
     
    Last edited: Aug 4, 2005
  6. madbrozzz

    madbrozzz Guest

  7. NUIJJA

    NUIJJA Active member

    Joined:
    Jan 12, 2005
    Messages:
    4,410
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    66

Share This Page