Joo, olis tarkotus joululahjaks saada uus näyttis. Kertokaapas hyviä jotka sopivat suht kevyeen pelaamiseen kuten. Half life 2. Mun koneen kokoonpano: prossa: amd athlon 64 3500+ ram: 1024 mb kiintolevy: 250 gb pci-e paikkanen pitäis muute olla ja hinta max. n.120 euroo.
jos viitsisit vilkaista täällä foorumilla ton hintasia ohjaimia on kysytty useammin kuin usein, joten vastaus on 7600gs ~100e ja siitä asteen tehokkaampi 7600gt ~150e. päätä niistä
Mikä on tämänhetkinen näytönohjain, ei välttämättä kannata ostaa jotain halppista, jos et saa näkyvää eroa entiseen.
Säästä nyt niin paljo ainaskin, että saat 7600GT:n! Tai osta sellanen vaikka sitte käytettynä, pitäs olla pilvin pimein liikkeellä! En sun tapauksessa ostaisi ainakaan huonompaa...tosin sähän sen loppupeleissä päätät minkä ostat!
Vaikka oli moneen kertaan kysytty niin eipä kukaan osannut antaa oikeaa vastausta. Eli ehdottomasti Atin X1650PRO. Hieman nopeampi kuin 7600GT mutta maksaa noin 120€.
tuskinpa on... http://www.techspot.com/review/24-radeon-x1650pro-vs-geforce-7600gs/ http://review.zdnet.com/ATI_Radeon_X1650_Pro/4505-8902_16-32036688.html ja apilas kerro mulle että mitä vikaa atin korteissa on??? mua niin ihmetyttää että jengi aina haukkuu atin kortteja, okei nvidian kortit yksittäin nopeampia high end korteissa,keskiraskaassa x1900xt kohtuu kova luu vieläkin...mut sli vs cf. cf vie paitsi uusinta 8800-sarjaa johon ati ei ole vielä edes vastannut mutta ne on tulossa ja tuskinpa huonoin tuloksin...
Älä nyt hiilly Braide Mun eka oikea (ei mikään integroitu) näytönohjain oli ATI Radeon 9600XT 256MB ja pärjäsin sillä aina tämän kesän loppuun asti ... oli korttina ihan OK! Kuhan heitin vaan tuon kommentin! BTW Väitän kyllä ihan kylmiltään, että peruspelaaja ei huomaa eroa noissa X1650PRO vs 7600GS !! Käytännössä ero tapahtuu ostohetkellä eli toinen hiukan halvempi ja mitä härpäkkeitä kuuluu pakettiin lisäksi. En usko, että käytännön eroja olisi peleissä! Kellotettavuuksiin ym. modailuihin en ota kantaa.
No mulla on tänään kyllä ihan laho pää. Eli eihän se sitä 7600GT mallia nopeampi ole. Hyvän hinta-laatu suhteen kuitenkin antaa ollen nopeampi kuin 7600GS. No kun erot eivät ole isoja niin ostaja päättää mitä tekee.