Elikkä uutta konetta hankkimassa. Ajattelin ostaa Mikromafialta koneen johon saan itse päättää osat. Koneelta vaadin lähinnä vain nopeutta raskaiden ohjelmien käytössä (Adoben kuvankäsittely ohjelmat, Steinberg Cubase jne.). Toki on kiva jos myös vähän uudemmat pelit toimisivat Olen ajatellut tällaisia osia tulevaan koneeseen, sanokaa mitä mieltä olette ja että ovatko osat yhteensopivia toisien kanssa. Virtalähde: 500W 80+ Chieftec APS-500S Emolevy: Asus P5KPL-AM SE Intel G31 VGA DDR2 Lan 5.1 Audio Prosessori: Intel Pentium Dual Core E6500 2.93 GHz 2 MB Boxed Prosessorituuletin: Nexus XIR-2300 Muisti: 4 Gt Kingston DDR2 800 MHz CL5 (2x2gt kit) Kortinlukija: 3,5" Sisäinen muistikortinlukija USB Kiintolevy: 500 GB WD Caviar Blue Sata 2 7200RPM 16MB Toinen kiintolevy: 500 GB WD Caviar Blue Sata 2 7200RPM 16MB Raid-Asetukset: Kyllä, Raid 0 stripe, lisää nopeutta Optinen asema: LG 22x DVD+/-RW Dual Layer Näytönohjain: Gigabyte Nvidia Geforce 9800 GT PCI-E 1 GB GDDR3 Silent Yhteishinta: 666€
Vaikka hinta onkin hauska, niin ei tuollaista paskaa kyllä tilata! Osista kasaat itse Jimmsiltä niin paremman saat. Pelit ei kunnolla pyöri, koska huono prossu, kanta ja näyttis. Tässä parempi: ¨ Jos et Windowsia tarvitse niin näytönohjaimeksi: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/896-P3-1255-E1?t=false Tuo mikromafian setti, vaikka ite olisitkin osat päättänyt, on huono DDR2-muisti ja 775-emolevy, huhhuijaa. 5 vuotta vanhaa rautaa uuteen koneeseen? I don't think so.