Hyvä näytönohjain pelikäyttöön?

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by noname., Jul 29, 2012.

1. noname.

noname. Member

Trophy Points:
    11
    Nykyisin mulla on tässä pakettikoneessa, jos sillä on mitään väliä, niin nvidia geforce gt 330. Aloitetaan vaikka sillä, että esim. mitkä näytönohjaimet olisivat parempia, vai onko lähes jokainen joka on esim. yli 150 euroa?

olisi uusi näytönohjain nimittäin pelikäyttöön. mieluiten sellanen jolla voisin pelata battlefield 3:sta ilman nykyistä pätkimistä tietyissä mapeissa minimi asetuksilla ja tietenki tulevia pelejä.

Luin muuten jostain että jos on pakettikone, ja aikoo vaihtaa parempaan näytönohjaimeen nii pitäis joku virtalähdekin vaihtaa? Mä en tiedä yhtää mikä virtalähde tässä on, kone ostettiin elokuussa 2010 eikä olla kertaakaa avattu kupua takuun takia. Muutenki iha outo juttu mulle :D

Jos pitää paikkansa, nii sitten virtalähde ja näytönohjain yhteishintaan 300e? Saa mennä max 35 euroa yli. (325e yht)

2. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    kerroppa nyt eka ne muutkin osat. Virtalähteen kyljessä lukee watti määrä ja paljonko antaa AMP 12v lähtöön.

3. AkZuh

AkZuh Active member

Trophy Points:
    66
    tuossa noin 150e hintaluokassa taitaa paras olla AMD Radeon 6850, ~140e. Muutaman kympin kuin laittaa enemmän saa AMD Radeon 6870. Systemastoresta ~170e hintaan.

Käytettynä noita HD6870 saa 100-120e hintaan, postikuluineen.

Last edited: Aug 9, 2012

Share This Page