Mikä olisi hyvä näytönohjain pelikäyttöön? Hinnan pitäisi olla noin 100 euroa. Kortissa saisi mieluiten myös olla tv-out. Olisiko esim. ati radeon 9000 pro 128 mt hyvä?
Tuon 9000 sijaan suosittelisin mieluummin 8500 (jos löytyy) tai 9100, joka ilmeisesti on suunnilleen sama kortti kuin 8500 radeon. 9000 olen kuullut tuottavan päänvaivaa aika monille, ja saat rahoillesi parempaa vastinetta 9100 radeonilla.
Jos pelikäyttöön meinasit hyvää näytönohjainta hankkia, joudut investoimaan hieman enemmän. Tsekkaa tosta/uusin MB: http://www.mikrobitti.fi/nettijatkot/2003/06/naytonohjaimet/
Itse olen juuri samalla asialla kuin topicin aloittaja, joten en viitsinyt uutta aloittaa.. Itsekin etsin siis n. 100 euron pintaan näytönohjainta, olisiko jollain kokemusta Creative 3D Blaster 4 Titanium 4200 64MB -näytönohjaimesta? Tuo ainaki vaikuttas hyvältä pelikäyttöön(mun 1300duron ei uusimpia ominaisuuksia näytönohjaimelta tarvine) ja lisäksi ois aika edullinen.. JA, mitenkähän tehokkaan virtalähteen tuommoinen kortti vaatisi.. omastani löysin vain merkinnän 230V, vaikka eikös se virtalähteen teho yleensä ilmoiteta watteina.. mutta riittäsköhän toi?