Eli vois laittaa faktaa tästä pelistä ja millaisia pelikokemuksia on ollut ja toimiiko vielä 9600xt:llä.Kannattaako ostaa kyseinen peli ,kun saa jo aika halvalla.
http://www.mofunzone.com/download_games/prince_of_persia_warrior_within.shtml Tuossa on linkki mistä voit ladata pelin demon ja päätellä itse että pidätkö, ja toimiiko. Kyllä tuo pitäisi kuitenkin toimia sun koneellaskin. Itse pidin pelistä sen pelattavuuden takia, mutta pitemmän päälle se rupeaa kyllästyttämään.
omasta mielestä tuo on melko hyvä peli, pelattavuus kohdallaan ja itse ainakin jaksoin jauhaa loppuun asti monta kertaa. Riippuu tietysti pelaajasta pitääkö, mutta hyvä peli kaikinpuolin.
en oo pelanu tätä osaa mut oonpelannu 3 osaa oon päässy aika pitkälle siinä 3 pikkuse vaikee peli mut pelihän on mahtava. en soaaa sanoo mitää tästä osasta voisin ehkä ladata sen demonmut kone on iha surkee ei mahu enää mittää.
Mahtava peli kerrassaan. Varsinkin raskaampi musiikki oli hyvä asia. Taistelukohtauksissa ei kyllä mitään pianonpimputusta jaksa kuunnella. Pelattavuus on monien mielestä ollut kehno.