Nykyinen alkaa olla sen verran vuosia nähnyt, että uutta tarvittaisiin, jos meinasi nykypelejä pelailla. Nykyisen koneen kasaili ja tilas kaveri (kellottelut hoidin itse), mutta nyt olen itse tässä katsellut tilausta, parannus ehdotuksia saa (ja pitää, jos tarvetta) antaa ja huomauttaa, jos jokin mättää. Uudella acolla ei voi näköjään link, joten: Prosessori: Core i5 2500K, LGA1155, 3.3 GHz, 6MB Näytönohjain:AMD Radeon HD 6950 DirectCU II, 2GB, 2xDVI/4xDP Muistit: HyperX 2x4GB, DDR3 1600MHz, CL9 Virtalähde: Corsair 600W CX V2 Builder Series, ATX-virtalähde, 80Plus Emolevy: Asus P8H67, Rev 3.0, LGA1155, Intel H67, DDR3, ATX Kovalevy: Seagate 1TB Barracuda 7200.12, SATA III, 7200rpm, 32MB Kotelo: Define XL Titanium Grey ATX-kotelo, Titaani Asema: LG DVD+/-RW DL 22x, SATA, Musta Bulk Jimms:stä 930,90e Ja sen verran kysyisin tuosta näytönohjaimesta, että onnistuuko BIOS päivitys 6970:ksi ja miten tuo kun ei oo HDMI liitäntää ite ohjaimessa, mutta näyttö olis kyllä HDMI liitännällä " BenQ 24'' GL2440HM LED, Full HD, 12M:1, DVI/VGA/HDMI, Musta " Apuja apuja
Käsittääkseni DCII-mallia ei voi BIOS-modata, mutta siitä voi joku muu kertoa lisää. Emolevyksi P67- tai Z68-piirisarjan malli, koska H67:lla ei voi kellottaa. Virtalähteeksi joku laadukkaampi, CX on halpasarjaa kalliin näköisillä tarroilla. Hyvää poweria voidaan suositella, kun tiedetään minkä liikkeen valikoimasta. Kovalevyksi kannattaa ottaa nopeampi Samsung F3 1Tb. Sata3 on täysin turha kovalevyssä. Muisteiksi riittää hyvin 1333MHz kammatkin, mutta voi noikin ottaa jos hinta ei ole paha.
Olet oikeessa siinä ei ole bios kytkintä mutta tässä on http://www.silentrig.com/product/594/msi-r6950-twin-frozr-iioc-2048mb jos haluaa bios modata korttinsa. Itse tein bios modin normaali asuksen 6950 kortilla hyvin toimii ainut että joutu jäähyn vaihtamaan koska referenssi cooleri ei riittänyt lämpöihin jolloin kortti huusi kuin hävittäjä mutta tuo twin forezer kyllä riittää.
Joo tuota MSI Twin Frozenia olin aluks laittamassakin mutta jossain sanottiin että ei voi modata ja jossain kyllä, elikkä ehkäpä se. Muistit otan 1600mhz ei oo kuitenkaan suurta eroa hinnassa. Emolevy olisi kyllä tosiaan hyvä olla sellanen millä voi kellottaakin, saisko jotain vinkkiä. Tuo mikä tuohon oli laskettu maksaa 125e. Kovon voi kyllä kanssa muuttaa, 49,40e ois Samsung 1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM tuo sata3 oli 59,00e Virtalähteestä ehdotuksia kanssa? elikkä Jimmspc-store:sta tulee tod.näk. tilattua.
ei ole tuossa twin frozerissakaan näköjään kytkintä elikkä jos otat vaikka asuksen tai ton msi:n kortin niin kyllä ne kelloja kestää hyvän jäähyn ansiosta.