Helou! Tässä pitkään ajatellut ostaa uudet kuulokkeet ja valinnanvaraakin on taasen aivan julmettomasti. Onko markkinoilla jotain erityisen hyviä kuulokkeita n. 40-50 euron hintaluokassa? Tai jotakin kuulokkeita mitä toden teolla tulee välttää? Creativen Fatal1tyt on silmään pitkään ottaneet, mutta jostain syystä sellainen olo pääkopassa ettäkö olisin kuullut niistä jotain aika rankkaa palautetta. Ideas?
Siberioita suosittelen lämpimästi, kaikki kriteerit täyttävät kuulokkeet. Ei kuulokkeet siitä paljon parane, ja jos paranee, niin hinta varmasti nouseekin jo roimasti. Siberiat ovat paljon mukavammatkin kuin fatalityt, eikä hintaero sinänsä paljoa ole.
Superluxit? http://www.headfonia.com/the-new-superluxes-are-good-the-hd330-hd440-and-the-hd660/ http://www.headfonia.com/superlux-hd668b/ Fatalityissä et maksa mistään muusta kuin kivasta logosta.
Joo vinkkejä saa laittaa tulemaan edelleen. Itsekin katsoin fata-kuulokkeita anttilan tarjouksessa 39,90, ei vaan natsannut, näytti jotenkin kamasen pieniltä kuulokekupit. Omaa tarvetta rajaa, pystyykö mukavasti silmälasien kanssa pitämään..
Kokemusta on Sennheiserin HD 201- ja Superlux HD 668B-kuulokkeista ja molemmat ovat mukavat päässä silmälasienkin kanssa. Äänenlaadussakaan ei ole valittamista. Voinkin suositella molempia hyvällä omatunnolla, vaikka tottakai kannattaa mahdollisuuksien mukaan kokeilla ennen ostopäätöstä.
Laitoin tuollaisen Sennheiserin tilaukseen. 19,90 postikulujen kera, sisältäen postikulut. Ei ole kylä paha hinta. -Kiitos suosituksesta Axu!
Kyllä noi senkut ihan hyvin hintaansa soi, itsekin 20e maksoin. Tosin nykyisin saattaisin laittaa 5e lisää ja ostaa Porta Prot, kaupassa kuunneltuna kuulostivat ainakin paremmilta. ps. Jos mukavia kuulokkeita kukaan jatkossa etsii, suosittelen kokeilemaan Bosen Around Ear malleja.
Mulla myös nuo Sennheiser HD201 kuulokkeet. Äänenlaatu on mun mielestä hintaisekseen tosi hyvä(ainakin verrattuna mun yli 10 vuotta vanhoihin philipseihin ). Miinuksena vois sanoa, että pidempiaikanen käyttö käy vähän korvien päälle, sais olla ehkä vielä isommat/paksummat pehmusteet ettei kävis niin paljon korvien päälle. Mut varmaan aika yksilöllistä, että mitkä kuulokkeet sopii kenenkin päähän. Ite maksoin niistä jotain 30-40 euron välistä, ihan paikallisesta prismasta ostin "heräteostoksena".