joo elikkäs kertokaa (ja kuvailkaa lyhyesti) jotai hyviä amigan pelejä ku aattelin alkaa imutteleen niitä emulle..
Nämäkin ovat periaatteessa tekijänoikeissuojattuja, mutta ei niitä mistään saa enää ostaakaan. Mutta siis asiaan. Seuraavia pelejä itse olen kokeillut emulla ajaa: - Lionheart - Shadow of the Beast 1/2/3 Noissa porkkana on visuaalinen hienous. Lionheart toimii myös OCS Amigoilla, vaikka onkin yksi hienoimmista peleistä Amigalle koskaan. Jos joku haluaa, niin voin selittää aika tarkkaan miten tuo Lionheart on teknisesti toteutettu. Beastit olivat (erityisesti ensimmäinen) ilmestyessään teknisiä taidonnäytteitä, mutta peleinä eivät kummoisia (paitsi kolmososa). Kun pelasin emulaattorilla Beast II:sta palasi muistiini sanat "Ten Pints" jostain kymmenen vuoden takaa. Itseasiassa koska emulaattoreissa voi nyt tallentaa tilanteen, olisi Beastitkin mahdollista pelata läpi ilman muita cheatteja. Ihan oikeasti hyviä pelejä olivat esim: - Cannon Fodder - Worms - Pinball dreams/fantasies - Lemmings ...
joo täytyypi kattoo minä itse tykkäsin/tykkään valtavasti moonstone pelistä...siinä on sitä jotakin....VERTA DDDDD